תו הזהב בירור יתרה

אחד מתווי הקנייה המשתלמים ביותר הוא תו הזהב. התו מאפשר לכם לקנות במגוון רחב של רשתות, בדיוק כמו שהייתם קונים על כרטיס האשראי שלכם. באמצעות התו אתם לא מפסידים את המבצעים ברשתות, ויכולים להנות מקנייה איכותית בלי להוציא על כך את הכסף שלכם. אחד הדברים הכי חשובים הוא שתהיה לכם היכולת לברר את היתרה, וכאן נסביר לכם על זה.

תוכן עניינים

מה זה תו הזהב?

תו הזהב הוא תו שי בצורת כרטיס אשראי פלסטיק מהפופולריים ביותר בישראל. התו הוא מבית רשת שופרסל, אולם הוא מאפשר לכם לבצע קניות במגוון רחב של חנויות (מעל 100 חנויות ומסעדות). התו הוא רעיון נהדר למתנה, כיון שהוא מאפשר למי שמקבל אותה לבחור בכוחות עצמו את המתנה אותה הוא רוצה לקנות. המבחר הרב של החנויות שבהן התו תקף מבטיחה לכם שלא משנה מי מקבל את התו, הוא כבר ימצא מה לקנות עם התו.

בחנויות הפיזיות והאונליין התו משמש ממש כמו מזומן ויש איתו כל המבצעים, הנחות וכפל מבצעים.

איך עושים בירור יתרה לתו הזהב?

תו הזהב מוגבל לסכום מסוים, כאשר הסכום כתוב על גבי הכרטיס של התו. בכל קנייה הסכום יורד עד שהכרטיס מתרוקן. אחד הדברים הכי חשובים בתווי שי, ובתו הזהב בפרט הוא לברר את היתרה כדי לדעת כמה אנחנו יכולים לקנות עם התו. בירור היתרה יכול להיעשות בשלושה אופנים, כאשר הראשון שבהם הוא דווקא בעת הקנייה עם התו.

בירור יתרה לאחר או לפני קנייה בחנות עצמה

אם אתם נמצאים ברשת שבה תו הזהב תקף, תוכלו לבקש בקופה להעביר את התו ושם לראות מה בדיוק היתרה שנשארה לכם. אם כבר ביצעתם קנייה עם התו, בדרך כלל היתרה תופיע על גבי הקבלה, וגם אם לא תוכלו לבקש לראות אותה.

בירור יתרת תו הזהב או גיפטקארד באתר שופרסל או מקס

בירור יתרה תו הזהב cash

אם לא זכרתם לברר את היתרה בסיומה של הקנייה, או סתם מתחשק לכם לדעת מה כסף נשאר לכם בכרטיס בלי שאתם נמצאים בחנות מסוימת, ניתן לברר את היתרה באתר שופרסל או מקס. על כל אחד מהכרטיסים של תו הזהב מופיע מספר סידורי ייחודי. אם הכרטיס שלכם במתחיל בספרה "8", תוכלו לבדוק את היתרה באתר של חברת שופרסל. יש להקליד את מספר התו שלכם (כולל מספר ה-CVV – 3 ספרות בגב הכרטיס), ושם לראות כמה כסף בדיוק נשאר לכם.

אם הכרטיס שבידכם מתחיל בספרה 7, יש לבדוק את היתרה באתר מקס. שם תצטרכו להקליד את מספר הכרטיס, תוקף ו-3 ספרות אחרונות.

שימו לב שניתן לבדוק את היתרה רק 24 שעות אחרי הפעלת הכרטיס.

חשוב לציין שאם אתם מעוניינים לברר את היתרה מיד לאחר שביצעתם קנייה עם התו, האופציה הראשונה היא העדיפה מבין השתיים. לעיתים עלול לקחת מעט זמן לתו להתעדכן לאחר הקנייה, כך שמה שיופיע לכם באתר של שופרסל זו אינה היתרה האמיתית שנשארה לכם, כיון שהקנייה האחרונה לא מנוכה מהתו.

בדיקת יתרה תו הזהב באמצעות Paybox

למי שמותקנת אצלו אפליקציית PayBox, ניתן לבדוק את היתרה בכרטיס בכל עת באמצעות האפליקציה. כמו כן ניתן לראות בפייבוקס היכן השתמשתם או העברתם את הכרטיס, בדיקת יתרה, בדיקת חנויות בהם ניתן לממש את השובר. באמצעות אפליקציית פייבוקס גם ניתן לשלם באמצעות השובר. כמו כן ניתן לשמור באפליקצייה מספר שוברים ולבחור בכל פעם באיזה מהם להשתמש!

איך מקבלים את תו הזהב?

לרוב, כרטיס תו הזהב מוענק על ידי המעסיק כמתנה לכבוד החגים או אירועים מיוחדים. לפעמים ניתן לקבל כרטיס תו הזהב גם בדרכים אחרות למשל  כפיצוי או תגמול כלשהו עבור עבודה שנעשתה. למשל ישנם חברות סקרים בתשלום שמשלמות באמצעות תווי קניה. iPanel ו- פרוייקט המדגם לדוגמה.

 גובה סכום המוטען לכרטיס משתנה בין מקומות העבודה. לרוב הסכום נע בין 200 ש"ח ל-500 ש"ח בעוד יש חברות הייטק שמעניקות לעובדיהם גם 1,000 שקלים מוטענים בכרטיס.

לסיכום

תו הזהב הוא תו קנייה מהטובים ביותר בשוק, וכדי לברר את היתרה שלו עומדות לפניכם מספר אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לברר את גובה היתרה בסופה של כל קנייה עם התו. ברגע שאתם מעבירים את התו באחת החנויות בהן הוא תקף תוכלו לבקש מהמוכר לראות כמה כסף נשאר לכם. עוד אפשרות היא להיכנס לאתר שופרסל או מקס, להקליד את המספר שלו ושם לראות את היתרה.

באיזה מקרים להשתמש ביתרה של תו הזהב?

אנחנו תמיד ממליצים להתנהל פיננסית בצורה נכונה ולא לבזבז את יתרת תו הזהב על דברים שאינכם צריכים. היתרון הכי גדול של תו הזהב הוא שהוא מתקבל גם ברשת המזון שופרסל ולכן מומלץ להשתמש בו לצורך קניות מזון וכך להוריד קצת מתשלומי המזון בתקציב החודשי.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם