פתיחת חשבון בנק באינטרנט

עם התפתחות הטכנולוגיה, ניתן להנות משירותי בנקאות אישיים ללא צורך ביציאה מהבית. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מבזבז זמן על נסיעה או הליכה לבנק לעמדת הפקדת הצ'קים… כולנו מעדיפים לבצע כמה שיותר פעולות בדיגיטל, כל עוד וזה זמין, נעים ולא גובה מחיר יקר. עם כל ההתקדמות הטכנולוגית, יש מספיק פעולות אותן לא תוכלו לבצע מהבית וכדי לחתום על מסמכים מסויימים או לבצע פעולות שונות, לא תהיה ברירה ותצטרכו להגיע לסניף הבנק הקרוב אליכם. אז למה לא לנצל את מה שניתן לבצע דרך האונליין? כאן ריכזנו עבורכם מידע על פתיחת חשבון בנק אונליין, איך עושים את זה ולמה והאם זה בכלל משתלם. נקווה שהמידע שכאן יביא לכם תועלת.

הקדמה – מה זה חשבון בנק באינטרנט?

כל אחד יכול לפתוח חשבון בנק אונליין. הבנקים כולם עברו לתת שירות גם במערכת הדיגיטלית. וכך, במקום להגיע לבנק ולבצע פעולה מסוימת דרך נציג, אתם אלו שבוחרים את האופציה המתאימה לכם באתר הבנק באזור האישי שלכם. חשבון הבנק מתעדכן אוטומטית וכך אתם יכולים לבצע פעולות מגוונות ללא צורך בהגעה לסניף עצמו. אם ניקח לדוגמא את האפשרות להפקיד צ'ק דרך הדיגיטל, התוצאה היא זהה לחלוטין להפקדת צ'ק בסניף הבנק עצמו. אין שום סיבה להגיע עד לסניף הבנק רק כדי להפקיד צ'ק, במיוחד אם יש לכם גישה לחשבון הבנק שלכם.

רלוונטי: פתיחת חשבון משותף או פתיחת חשבון בנק נוסף

בסופו של דבר, חשבון בנק יכול להיפתח דרך הדיגיטל ודרך האונליין. פתיחת חשבון בנק אונליין מאפשרת נוחות רבה יותר ללקוח. הוא נכנס לאתר הבנק, מזדהה ובוחר בשירות הרצוי לו וכך, תוך זמן קצר הוא הופך לבעל חשבון בנק משלו. זה לא אומר שהוא לא יכול להגיע לסניף הבנק עצמו ולקבל שירות, אך למה לעשות זאת כשיש את האפשרות הדיגיטלית? יש בנקים בהם יש צורך "להמיר" את החשבון הדיגיטלי לחשבון פיזי וכן להפך. אבל זה כבר עניין של כמה רגעים.

רלוונטי: חשבונות בנק לצעירים | פתיחת חשבון בנק לתושב זר | מעבר בנק | איך פותחים חשבון בנק בחו"ל

מי צריך חשבון בנק אונליין?

חשבון בנק אונליין מתאים לכל מי שאוהב לסדר ענייני בנק בכמה שפחות זמן. ומי מאיתנו לא כזה? בסופו של דברף, פתיחת חשבון אונליין מתאימה למי שרוצה:

  • לסחור בשוק ההון ולעקוב בקלות אחר הפעולות הבנקאיות שהוא מבצע.
  • לצפות בקלות במצב חשבון הבנק שלו
  • לבצע פעולות בנקאיות בקלות – העברות כספים, הפקדת צ'קים, סילוק הלוואות ועוד.
  • לבצע פעולות בנקאיות ולקבל מענה בנקאי מהיר ומיידי (מערך האונליין מקבל תמיכה טובה יותר מהמערך הפיזי)

למדו קצת אודות המערכת הבנקאית:

איך פותחים חשבון בנק באינטרנט?

בכל בנק פתיחת חשבון בנק אונליין תהיה שונה. הרעיון הוא זהה לכולם: נכנסים לאפליקציית הבנק, מזינים קוד אישי, מאמתים נתונים וכבר תוך מספר דקות נפתח חשבון בנק אונליין על שימכם. במהלך פתיחת חשבון הבנק יהיה ניתן לבחור את האופציות הרצויות והמתאימות לבעל החשבון. כך שאם אתם רוצים כרטיס חיוב מיידי לצורך הדוגמא, יהיה עליכם לבקש אותו כבר בשלב זה.

חשוב לציין כי מי שיש לו חשבון בנק בבנק מסוים והוא מעוניין לפתוח חשבון בנק נוסף באותו הבנק, יאלץ להגיע לסניף הבנק עצמו והוא לא יוכל לפתוח חשבון בנק נוסף אונליין.

קשור: כמה אפשר למשוך מכספומט? | כמה אפשר להפקיד בכספומט? | איך לכתוב צ'ק רגיל?

 יתרונות והאם יש חסרונות

כמו כל דבר, גם לפתיחת חשבון בנקר אונליין יש יתרונות וחסרונות. אט אט המגמה הופכת לברורה, על החסרונות משתלטים היתרונות, הענף מתפתח ללא הרף במטרה להנגיש את הדיגיטל ככל הניתן ולתת ללקוחות הבנקים חוויית משתמש אמיתית.

היתרונות מובהקים:

  • חוויות משתמש נוחה ויעילה
  • מענה מהיר ומיידי לפעמים עוד יותר ממענה בסניף עצמו
  • דרך הדיגיטל ניתן לבצע בקלות רבה פעולות השקעה

חסרונות

  • בפתיחת חשבון בנק דיגיטלי אין אפשרות להתמקח על התנאים הניתנים
  • לא כל הפעולות ניתנות לביצוע אונליין

בסופו של דבר העדיפות היא ברורה. יחד עם זאת, לפני שאתם פותחים חשבון אונליין בגלל הטבות מסויימות, כדאי שתבדקו שתקבלו אותם גם אם מדובר באונליין.

רלוונטי:

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם