כמה כסף אפשר למשוך בכספומט?

משיכת כסף בכספומט היא הדרך היחידה שלכם לקבל כסף מזומן. לכל בנק יש חוקים משלו, ביחס לסכום שאותו ניתן למשוך מכספומט במשך זמן מסוים. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בחוקים השונים של הבנקים, ולעזור לכם להבין כמה כסף בדיוק תוכלו למשוך מכספומט ובכמה זמן.

תוכן עניינים

משיכת כסף מכספומט

משיכת כסף מכספומט היא פעולה שלה זכאי כל לקוח בבנק. את המשיכה ניתן לבצע בדרך כלל מכל כספומט, ללא קשר לאיזה בנק הוא שייך. המשיכה היא תהליך שכרוך בתשלום של עמלה מסוימת, בהתאם לגובה הסכום שאותו משכתם בכספומט. את העמלה משלמים לבנק שהכספומט שייך לו, ללא קשר לזהות הבנק שבו אתם לקוחות.

רלוונטי: פתיחת חשבון בנק משותף

סכומי משיכה מרביים

סכומי משיכה מרביים נועדו למנוע מצב שבו 'מרוקנים' את חשבון הבנק שלכם לאחר גניבה. עליכם להבין שהמטרה של תקרות המשיכה הללו היא להגן עליכם, ולמעשה מהר מאוד תבינו שניתן לשנות את תקרות המשיכה בהתאם לצרכים שלכם. תקרות המשיכה משתנות בין הארץ לחו"ל, והנתונים שאותם נציג לכם פה הם אלו שתקפים בשטחי מדינת ישראל.

מומלץ כמובן להגדיר את תקרת המשיכה שלכם בצורה עצמאית, כדי שמצד אחד לא תיתקלו במצב שבו אתם לא יכולים למשוך סכום רצוי ומצד שני ברגע שמישהו ימשוך מהחשבון שלכם סכום חריג תוכלו לקבל התראה על כך.

תקרות משיכה

עבור כרטיסים של חשבונות צעירים, סכום המשיכה האפשרי הוא כמה מאות שקלים עבור משיכה בודדת. ברגע שהחשבון אינו מוגדר בתור חשבון של צעיר סכום המשיכה עולה וניתן למשוך בין 2000 ל5000 ₪ בבת אחת, תלוי כמובן בהגדרת החשבון ובסוג כרטיס האשראי.

במקרה שבו אתם זקוקים לסכומי משיכה גבוהים לעיתים קרובות קיימים כרטיסי אשראי שונים שמאפשרים לכם למשוך עד סכום של 40,000 ₪ בבת אחת. כמובן, סכומי המשיכה וההגדרות השונות צריכות להיות תואמות לגבוה ההכנסה שלכם ולסכום הכסף שקיים בחשבון העו"ש שלכם.

חשוב לזכור שסכומי המשיכה המקסימליים משתנים בין הבנקים השונים, לא כל בנק מציע לכם את אותה תקרת משיכה.

הגדלת הסכום

אם נתקלתם בבעיה שלא מאפשרת לכם למשוך סכום מסוים, בדרך כלל תוכלו לשנות את ההגדרה הזו דרך אתר הבנק או ביישומון שלו לטלפון הנייד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשנות הגדרה אחת בטלפון וכעת תוכלו למשוך את הסכום שנדרש לכם.

עמלות

כאמור, משיכת מזומנים היא פעולה שכרוכה בעמלות בכל בנק, כך שלא תמיד כדאי לכם לעשות שימוש באופציה הזו. כמובן, ישנם מקרים שבהם אין לכם ברירה אלא למשוך מזומנים, אולם באופן כללי כדאי יותר להימנע משימוש בכסף מזומן, כיון שעל הכסף עצמו אתם משלמים עוד כסף.

לסיכום

הבנקים השונים מאפשרים לכם להגדיר באופן עצמאי את תקרת המשיכה שלכם, בהתאם כמובן לצרכים האישיים שלכם ולכמות הכסף שנמצאת בחשבון שלכם.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם