הזמנת מט"ח לנתב"ג

אחת המשימות החשובות שיש לנו לפני טיסה לחו"ל היא הזמנה של מטבע זר. במקום להגיע ליעד שבו אתם נמצאים ורק שם לבצע את ההמרה, ההמלצה שלנו היא לעלות למטוס כאשר יש ברשותכם מספיק מטבע זר למשך כל השהות שלכם. עם זאת, כסף מזומן הוא דבר שעלול ללכת לאיבוד, ישנם זיופים וגם ישנם מקומות אשר לא מומלץ לקנות דרכם. למרבה המזל, יש לנו פתרון לזה.

תוכן עניינים

הזמנת מטח לשדה התעופה

השירות של הזמנת מטח מראש לשדה התעופה נועדה לאפשר לכם לבצע הזמנה בבית של המטח שאתם צריכים לטיסה ולאסוף אותו רק כאשר אתם נמצאים בשדה התעופה. את התשלום על ההזמנה תוכלו לבצע בכרטיס האשראי שלכם, וכך לחסוך את העמלה הגבוהה שיש על הוצאת כסף מזומן. תוכלו לבחור סכום מדויק ואפילו באיזה שטרות לקבל ובהגיעכם לשדה התעופה הכסף שלכם פשוט יחכה לכם שם.

מי מספק שירות הזמנת מט"ח לנמל תעופה בן גוריון?

אם הייתם לאחרונה בנתב"ג בוודאי ראיתם שאין מספר רב של סוכנויות שמציעות שירות של המרת מט"ח. בנק הפועלים למעשה הוא היחד אשר מורשה לספק שירותי חלפנות במתחם נתב"ג. עם זאת, כדאי לדעת היטב ממי להזמין את המטח.

הפלטפורמה שאני אישית ממליץ להזמין באמצעותה מט"ח לקראת נסיעה לחו"ל היא FlyMoneyזוהי פלטפורמה אינטרנטית אשר מפוקחת על ידי משרד האוצר והיא זמינה 24/7 לרכישת מט"ח במגוון עצום (35) של מטבעות. שערי החליפין שהפלטפורמה מציעה זהים לתעריפים של בנק הדואר אך ללא עמלות! כמו כן, ניתן לשלם באשראי ולחלק עד 12 תשלומים ללא ריבית. ישנה אפשרות ביטול רכישה עד 48 לפני הטיסה וזאת ללא דמי ביטול. את הכסף מקבלים באשנב בנק הפועלים בטרמינל 3 לפני הטיסה.

הטבה מיוחדת בשער ההמרה למזמינים מעל 800 דולר או 800 אירו

מה חשוב לשים לב בעת הזמנת מט"ח מראש?

כאשר אתם מתכננים להזמין מט"ח לטיסה, כדאי שתקחו בחשבון חלק מהפרמטרים הבאים:

גובה העמלה

הבדיקה הראשונה שאותה אתם צריכים לבצע היא מה גובה העמלה שגובים מכם על ההמרה. העובדה שמדובר על שירות כל כך נוח לעיתים גורמת למי שמספק לכם את המטבע הזר לגבות עמלה גבוהה בצורה משמעותית מזו שהייתם משלמים על המרה רגילה. המבחר הרב שעומד לרשותכם מאפשר לכם להשוות בין העמלות של הסוכנויות

סוכנות מהימנה

אחת הבעיות הגדולות שיש עם מטבעות זרים היא זיופים. זיהוי של זיוף במטבע זר הוא דבר מורכב יותר למי שאינו מקומי, ולמרבה הצער יש מי שמנצל את זה. בדקו שהסוכנות שדרכה אתם מבצעים את ההמרה בודקת היטב את הכסף שהיא מביאה לכם, כדי לא למצוא את עצמכם ביעד שאתם נוסעים אליו עם מטבעות שאף נותן שירות לא רוצה לקבל מכם. חפשו סוכנות או שירות אשר בעלי רישיון ממשרד האוצר.

זמינות המטבע

הדבר האחרון שאותו עליכם לבדוק זו זמינות של המטבע שאותו אתם צריכים. כל עוד מדובר על דולר או אירו לא אמורה להיות לכם שום בעיה, אך ברגע שהנסיעה שלכם היא למדינה שלא נמצאת בגוש האירו ואינה ארצות הברית כמו למשל הונגריה, צ'כיה או טורקיה עליכם לבדוק האם המטבע שאתם צריכים זמין. בנוסף, המרה של סכום גבוה לעיתים דורשת הצגה של תעודת זהות או הוכחה אחרת, כך שחשוב להיות מודעים לכך.

רלוונטי: איפה משתלם לקנות יורו? | קניית דולרים בזול

למה כדאי להזמין מטח לנתב"ג?

הסיבה העיקרית שבגינה אנחנו ממליצים לכם לבצע הזמנת מטח לטיסה היא פשוט כדי לשמור על הכסף שלכם בטוח. כסף מזומן הוא דבר שעלול לכת בקלות לאיבוד, במיוחד עם כל הבלגן שיש לפני טיסה. באופן הזה אתם מקבלים את הכסף רק כאשר אתם כבר בשדה התעופה, רגע לפני העלייה למטוס. כמובן שישנם יתרונות נוספים:

  • נוחות – לא צריך לרוץ לחלפן ולבזבז זמן על פקקים וחניה
  • קנייה באשראי וחלוקה לתשלומים – אם אתם זקוקים לסכום גדול אשר יכול להכביד על התזרים שלכם, דעו כי ניתן לקנות בתשלומים.
  • אפשרויות ביטול – ביטול מכל סיבה עד 48 שעות לפני הטיסה ובחינם.

רלוונטי: איפה כדאי לרכוש מט"ח? | עוד מטבעות מט"ח

איך קונים מט"ח לפני טיסה?

אם החלטתם להזמין מטח מראש לפני הטיסה שלכם כל מה שעליכם לעשות הוא לגשת לאתר FlyMoney שם תצטרכו להתחיל להתחיל את ההזמנה:

  1. מלאו את פרטי הטיסה – יש להזין את תאריך הטיסה
  2. בחירת מטבע – בחרו את המטבע הרצוי מתוך הרשימה הנגללת
  3. סכום – הזינו את הסכום מטבע זר שברצונכם לקנות. לנוחיתכם ישנו מחשבון המציין את העלות הסופית.
  4. מלאו את פרטיכם: שם, דואר אלקטרוני, תעודת זהות וטלפון
  5. תשלום – מלוי פרטי כרטיס אשראי ולחיצה על אישור וביצוע הזמנה.

הטבה מיוחדת בשער ההמרה למזמינים מעל 800 דולר או 800 אירו

לסיכום

האפשרות הנוחה ביותר בהזמנה של מטח לפני נסיעה לחו"ל היא להזמין אותו ישירות לשדה התעופה באמצעות FlyMoney. באופן הזה אתם מבטיחים לעצמכם שהמטבע לא ילך לאיבוד לשום מקום, ואתם תוכלו לקבל אותו בצורה מסודרת רגע לפני העלייה למטוס. עליכם להקפיד להזמין את המטבע מסוכנות מהימנה, וכמובן לבדוק מה גובה העמלה שאתם משלמים על המטבע ועל האיסוף בשדה התעופה.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם