אקסל לניהול עסק קטן

אקסל היא תוכנה רבת עוצמה, ששימוש נכון בה יכול לעזור לכם לנהל את העסק שלכם הרבה יותר טוב. עם זאת, העבודה עם התוכנה יכולה להיות מורכבת, במיוחד בשלב הראשוני. אנחנו כאן כדי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להכניס את האקסל אל ניהול העסק שלכם ויאפשרו לכם להנות מהיתרונות הרבים שהתוכנה הזו מציעה לכם בתור בעלי עסקים.

מה זה אקסל לניהול עסק?

אקסל היא תוכנה של חברת מיקרוסופט ומשמשת לניהול וניתוח של נתונים. היתרון המרכזי של האקסל הוא באפשרות לנתח מספר רב מאוד של נתונים בצורה יעילה ומהירה. לא משנה כמה נתונים אתם צריכים להכניס, באקסל יש מקום לכולם. עם זאת, חשוב לדעת כיצד להשתמש בתוכנה כדי להפיק ממנה את המירב.

לפניכם שלושה צעדים שחשוב לעשות בעת תהליך של בניית אקסל עבור העסק. היעילות של האקסל ביחס לעסק שלכם מושפעת בצורה משמעותית מהשאלה איך בניתם אותה בשלב הראשוני. בנייה נכונה של אקסל לניהול העסק תאפשר לכם שימוש יעיל באקסל בהמשך הדרך. אז הנה שלושה צעדים מרכזיים שחשוב לעשות בשלב ההתחלתי.

  1. קטלוג הנתונים
    אחד המפתחות החשובים שיעזרו לכם לעשות שימוש נכון באקסל הוא לקטלג מראש את הנתונים כדי להכניס אותם בצורה מסודרת לאקסל. החליטו מראש אלו קטגוריות אתם מעוניינים שיופיעו לכם בטבלת האקסל, ותחת כל קטגוריה הכניסו את כל הפרטים הרלוונטיים.
  1. הוספת נתונים
    אחרי שהשלד המרכזי של טבלת האקסל עבור העסק שלכם מוכן, חשוב מידי פעם לבצע עדכון של הטבלה כדי שהיא תישאר רלוונטית כל הזמן. ההכנסה של נתונים חדשים לטבלה היא פשוטה ונוחה, אולם גם בה חשוב להקפיד על הכנסה של כל נתון אל הקטגוריה שמתאימה לו.
  1. היעזרו באנשי המקצוע הטובים ביותר
    השימוש באקסל יכול להיות מאוד נוח, ברגע שהבנתם כיצד נכון לעבוד עם התוכנה. כדי שהלימוד שלכם יהיה מהיר ואפקטיבי, מומלץ לבצע הדרכה מסודרת על התוכנה בעזרת איש מקצוע, שיוכל לעזור לכם להבין אלו חלקים של התוכנה רלוונטיים לניהול העסק שלכם, ועל אלו חלקים בה אתם יכולים לוותר.

 

תוכנת האקסל מציע הרבה מאוד אפשרויות, וסביר להניח שאת רובן אתם אפילו לא צריכים להכיר. מה חשוב הוא להבין כיצד התוכנה יכולה לשרת אתכם בתור בעלי עסקים, ולצורך זה עליכם לבחור איש מקצוע שמכיר היטב את התוכנה וכמובן את העסק שלכם.

עד שיהיה לנו אקסל כזה משלנו, מוזמנים לקרוא ולהוריד את האקסל לניהול עסק של פיננקה

יעילות של אקסל בניהול העסק

היעילות של האקסל בניהול העסק מאפשרת לכם לסדר משמרות בצורה נכונה, לחשב הוצאות והכנסות, לראות את התצוגה שלהן במטבע חוץ ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. בתור בעלי עסקים חשוב שתרגישו שהתוכנה חוסכת לכם זמן בעבודות שונות, ולא גורמת לכם לבזבז זמן יקר על ההפעלה שלה.

אל תנסו ישר על ההתחלה להגיע לכל הפיצ'רים שאקסל מציע לכם, ותנו לזמן לעשות את שלו. בסופו של דבר תוכלו לגלות את כל המאפיינים שיעזרו לכם בתור בעלי עסקים.

מעקב אחר הזמנות

בטבלת אקסל תוכלו להזין את המלאים השונים בעסק שלכם, ולקבל התראה בכל פעם שעליכם לבצע הזמנה בשל חוסר במלאי. אקסל יכול להיות מתואם עם המערכות השונות של החנות וכך הכל מבוצע בצורה אוטומטית, בלי שאתם צריכים לפחד מטעויות אנוש שיגרמו לחוסר במלאי.

שעות עבודה

בעזרת טבלת אקסל תוכלו בלחיצת כפתור לראות בכל חודש את שעות העבודה של כל עובד ולקבל בצורה ישירה את סך הכסף שמגיע לו עבור עבודתו בחודש מסוים. בכל רגע תוכלו לראות את יתרת ימי החופשה שנותרו לו, ימי מחלה, ועוד שלל נתונים שונים שקשורים לכל עובד בצורה עצמאית.

הצגה של נתונים במגוון צורות

בתור בעלי עסקים ישנה חשיבות רבה לצורה שבה אתם מציגים את הנתונים השונים. בעזרת טבלת אקסל תוכלו להציג את הנתונים בעזרת דיאגרמות שונות, כמו עוגה, טבלה או גרף. הדיאגרמות הללו יכולות לעזור לכם ולעובדים של העסק להבין טוב יותר תהליכים.

מה תמצאו באקסל לניהול עסק?

אקסל לניהול עסק פיננקה

לסיכום

אקסל לניהול העסק יכול להיות כלי נהדר, בתנאי שאתם בתור הבעלים של העסק יודעים כיצד להשתמש בו. מומלץ לבנות את האקסל בליווי של איש מקצוע שיוכל להתאים לעסק שלכם טבלת אקסל נוחה, שתאפשר לכם בתור מי שלא נמצאים בעולם הטכנולוגי, להנות מהשימוש בתוכנה ולחסוך הרבה מאוד זמן בניהול העסק שלכם.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם