פלטפורמות מסחר במניות מומלצות למסחר בבורסה ושוק ההון

בעולם הפיננסי התזזיתי, היכולת לנווט באוקיאנוס שוק המניות בקלות ובביטחון אינה רק יתרון; זה הכרח. תארו לעצמכם שיש לכם את הכוח לסחור בשווקים פיננסיים גלובליים, לבצע עסקאות בלחיצה כפתור ולרתום ניתוח שוק מקיף והכל מהנוחות של הבית או המשרד.

פלטפורמות המסחר במניות הן כלים טכנולוגיים חשובים בעידן המודרני, שהפכו את ההשקעות והמסחר בשוק ההון לנגישים יותר לקהל רחב של משקיעים פרטיים. בעבר, המסחר במניות היה שמור למשקיעים מקצועיים ותיקים בלבד. אך היום, פלטפורמות המסחר המקוונות מאפשרות לכל אדם לבצע קנייה ומכירה של ניירות ערך בקלות רבה יותר, להתעדכן בנתוני שוק בזמן אמת ולנהל את ההשקעות שלו מכל מקום.

קיימים סוגים שונים של פלטפורמות מסחר המיועדות למשקיעים ברמות שונות של מומחיות – החל מאפליקציות פשוטות למשקיעים מתחילים ועד פלטפורמות מתקדמות הכוללות כלים מקצועיים לניתוח טכני לסוחרים מנוסים. בחירת הפלטפורמה המתאימה היא חשובה ומאפשרת לסוחרים למקסם את הפוטנציאל להשגת תשואות גבוהות, לחסוך בעמלות, ובעיקר להימנע מהפסדים כואבים.

תוכן עניינים

פלטפורמות מסחר מומלצות

לאחר סקירה מקיפה של המגוון הרחב של פלטפורמות מסחר זמינות, להלן רשימה של הפלטפורמות המובילות והמומלצות ביותר עבור מגזרים שונים של משקיעים ובעלי צרכים ספציפיים. בין אם מדובר בפלטפורמות ידידותיות למתחילים, בממשקים מתקדמים וכלים מקצועיים לניתוח שוק או בגישה לבורסות זרות – התשובה לדרישות שלכם נמצאת כאן.

מיטב M טרייד

מיטב M טרייד היא פלטפורמת מסחר ידידותית למשתמש המאפשרת מסחר בשוק ההון ובארץ ובחו"ל בקלות. עם ממשק נוח לשימוש ומלא בתכונות כולל ציטוטים בזמן אמת, ניתוח AI ועוד, הפלטפורמה מתאימה גם למתחילים וגם למשקיעים מנוסים.

מיטב טרייד גם מספקת חבילת לימוד מקצועית לסוחרים חדשים כדי לסייע להם להבין את עולם ההשקעות. בנוסף, קיים צוות תמיכה זמין לשאלות ובעיות. הפלטפורמה נגישה היטב ומציעה חוויית מסחר אינטראקטיבית באמצעות פלטפורמה חדשנית.

מיטב M טרייד

הטבות מסחר עם מיטב

  •  פטור מדמי ניהול לשנתיים
  • 10% הנחה על החזרי מס בחברת “פינאפ”
  • פטור מעמלת קנייה על קרנות כספיות
  • ריבית זכות שנתית בשווי 0.5% על יתרת מזומן שקלי בעו"ש
  • קורס מסחר במתנה!
  • מינימום הפקדה: 10,000 ש"ח

Extrade Pro – אקסלנס

Extrade Pro היא פלטפורמת מסחר מקצועית ומתקדמת של אקסלנס, המיועדת למשקיעים מתחילים אבל גם למנוסים. הפלטפורמה מספקת ממשק מסחר עשיר ומלא בתכונות הכולל כלים טכניים מקיפים, נתונים בזמן אמת, ואפשרויות תצוגה גמישות לניתוח מעמיק של השווקים.

הודות לקישוריות מהירה לשרתי המסחר, Extrade Pro מאפשרת ביצוע פקודות במהירות גבוהה – יתרון חשוב לסוחרים בשוק. כמו כן תמצאו המלצות TIPRANKS ודירוגים של אנליסטים בכירים, הודעות ועדכונים בזמן אמת מהבורסה, ומערכת AI מתקדמת BRIDGEWISE.

לסיכום Extrade Pro היא פלטפורמה מעולה למסחר עבור מתחילים, אך מיועדת גם לסוחרים מתקדמים בעלי ניסיון ותיק השקעות גדול.

Extrade Pro אקסלנס

הטבות מסחר עם Extrade Pro

  • 100 ש"ח בונוס הצטרפות
  • פטור מדמי ניהול לשנתיים
  • עמלות נמוכות
  • 3 קורסי מסחר בזום
  • מינימום הפקדה 20,000 ש"ח

IBI Smart

IBI Smart היא פלטפורמת מסחר חכמה ואינטואיטיבית המתאימה למגוון רחב של משקיעים. הפלטפורמה מספקת ממשק ידידותי למשתמש עם תצוגה נקייה וברורה של תיק ההשקעות, מחירי מניות ונתונים מרכזיים.

בנוסף לתכונות המסחר הבסיסיות, הפלטפורמה כוללת גם כלים אנליטיים והשוואתיים לניתוח עמוק יותר של ההשקעות. ניתן לקבל התראות בזמן אמת על שינויים במחירים, לקבל סקירות ולחוות דעת מקצועיות (AI ו-TipRanks), תנועות קניה ומכירה של בעלי עניין ואף לצפות בהשוואות ביצועים מול מדדים.

IBI Smart מתאימה למשקיעים מתחילים וגם שועלי בורסה וותיקים הודות לממשק הפשוט והמדריכים הנגישים לרוכשי מניות חדשים.

ibi smart

הטבה עד סוף החודש

  • 250 ש"ח מתנת הצטרפות
  • פטור לשנה מדמי ניהול
  • קורס מסחר בשוק ההון
  • מינימום הפקדה: 15,000 ש"ח

Colmax Pro 2.0

Colmax Pro 2.0 היא פלטפורמת מסחר מקצועית לסוחרים פעילים ומנוסים. הפלטפורמה מספקת ממשק עשיר ומלא תכונות, המאפשר גישה לשווקים מרובים (אך לא לבורסת ת"א) וכלי ניתוח טכני מתקדמים כגון סורקים ומפות חום. הודות לקישוריות מהירה, ניתן לבצע פקודות מסחר בזמן אמת בקלות ובדייקנות.

לצד הממשק המקצועי, הפלטפורמה כוללת גם תכונות מועילות נוספות כמו אפשרות קניית מניות בהנפקה (IPO), וכלים לניתוח ביצועי התיק ובחינת אסטרטגיות מסחר שונות.

לסיכום, מדובר בפלטפורמת מסחר איכותית ומקצועית במיוחד, המיועדת בראש ובראשונה לסוחרים מתקדמים המחפשים עמלות זולות וזקוקים לכלים מתקדמים ונגישות מלאה לנתוני שוק וניתוח מעמיק.

colmexpro
  • עמלות מסחר ממש זולות
  • מינימום נמוך (החל מ-1$)
  • למפקידים מעל $3000:
    • מניית דיסני חינם (DIS)
    • 100$ החזר עמלות מסחר לשלושה חודשים
  • אפליקציה סופר משוכללת

אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל היא פלטפורמה מקצועית וידידותית למשתמש כאחת. היא מציעה ממשק מודרני ונקי עם תפריט ניווט פשוט, אך בעת כוללת כלים מתקדמים לניתוח טכני, מעקב אחר חדשות ועוד.

האפליקציה מאפשרת מסחר במגוון רחב של מכשירים וכוללת אופציה לסחור במניות, אופציות, מטבעות וסחורות. המחירים מוצגים בזמן אמת ללא שיהוי משמעותי. תכונת ה-Multi-View ייחודית ומאפשרת לצפות במספר שווקים במקביל.

מדובר באפליקציה איכותית ומגוונת המתאימה הן לסוחרים מתחילים והן למקצוענים. עם ממשק נוח, מחירים תחרותיים וכלים טכניים משופרים, היא יכולה להוות פלטפורמת מסחר מצוינת

אינטראקטיב ישראל אפליקציה

תכונות חשובות והטבות

  • עד 50$ החזר עמלות
  • מסחר בשברי מניות
  • אפשרות להוראת קבע
  • המרת מט"ח ללא עמלה

איך יצרתי את הרשימה הזאת?

בבחירת הפלטפורמות המומלצות שנכללו ברשימה זו, התבססתי על מספר קריטריונים מרכזיים. לפני הבחירה, ניגשתי לביקורות ודירוגים של המשתמשים ברחבי הרשת, כדי להבין את נקודות החוזק והחולשה של כל פלטפורמה. נכללו גם השוואות בין תכונות, התאמה לשוק, עמלות. חשבתי גם על חשיבות האינפורמציה והכלים הפיננסיים הזמינים בכל פלטפורמה ואילו סוגי מסחר נגישים. לבסוף, לקחתי בחשבון את הגודל והפופולריות של הפלטפורמות וסידרתי בצורה אובייקטיבית על סמך שקלול כל הפרמטרים הנ"ל.

מה זה פלטפורמת מסחר במניות?

פלטפורמת מסחר במניות בעיקרו של דבר, זוהי מערכת תוכנה מתוחכמת המאפשרת למשתתפים לקנות ולמכור מניות ולנהל את ההשקעות שלהם דרך האינטרנט, בכל עת ומכל מקום. הפלטפורמה משמשת כמתווכת (ברוקראג') על הפער בין משקיעים פרטיים לבין השווקים הפיננסיים ומציעה מסלול חלק, יעיל וישיר למגוון הזדמנויות מסחר.

בלב כל פלטפורמות מסחר נמצאים הברוקרים – שומרי פקודות הסחר, המשדרים את פקודות המחסר עבור לקוחותיהם. ברוקרים אלה הפכו את רצפות המסחר המסורתיות לשוק וירטואלי, נגיש באמצעות תוכנות דסקטופ או ממשקים לניידים (אפליקציות). הנוחות והאוטונומיה שפלטפורמות אלה מציעות הן ללא תחרות. הם בדר"כ מגיעים עמוסים בשפע של תכונות שנועדו להעצים משקיעים, החל מנתוני שוק בזמן אמת, כלים אנליטיים ועד אפשרויות ניהול תיקים מותאמות אישית. לאחרונה נכנס גם המון AI לסצנה. דמוקרטיזציה זו של המסחר פתחה את השווקים הפיננסיים לכל מי שיש לו חיבור לאינטרנט ושינתה באופן יסודי את האופן שבו אנשים עוסקים במסחר במניות. ככל שאנו מעמיקים יותר בסוגי הפלטפורמות ובתכונות הייחודיות שלהן, תזכרו, הפלטפורמה הנכונה יכולה להיות בעלת ברית רבת עוצמה במסע ההשקעה שלכם.

איזה סוגי פלטפורמות קיימות?

בעידן הדיגיטלי, מגוון פלטפורמות המסחר במניות התרחב באופן משמעותי, תוך מתן מענה לצרכים ולהעדפות המגוונות של המשקיעים.

חברות בורסה ישראליות

פלטפורמות מסחר בישראל הן אלו המוצעות על ידי חברות ברוקראז' מקומיות בעלות רישיון מטעם רשות ניירות ערך וחברות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. פלטפורמות אלו מקושרות ישירות לרשת הסליקה המאובטחת של הבורסה המקומית, ומאפשרות לסוחרים לבצע קנייה ומכירה של מניות, אגרות חוב ונגזרים הנסחרים בתל אביב, באמצעות ממשקים מתקדמים, קישוריות גבוהה וכלים מקצועיים לניתוח שוק. במקביל, חלק מהן גם מציעות לסוחרים גישה ישירה למסחר בשווקים בינלאומיים וזרים. יתרון משמעותי בשימוש בברוקר ישראלי בעל רישיון הוא ניכוי המס המבוצע במקור.

רלוונטי: רשימת ברוקרים מומלצים

פלטפורמת מסחר דרך הבנק

פלטפורמות מסחר בישראל המוצעת על ידי הבנקים המסחריים הגדולים במסגרת שירותי הבנקאות ההשקעות שלהם. פלטפורמות אלו מאפשרות ללקוחות הבנק לבצע קנייה ומכירה של מניות, תעודות סל, אגרות חוב קונצרניות וממשלתיות, מטבעות ומכשירים נגזרים נוספים.

עם זאת, פלטפורמות המסחר הבנקאיות נוטות לעתים קרובות להיות מיושנות ופחות מתקדמות מבחינה טכנולוגית, עם ממשקי משתמש פשוטים וחסרי יכולות ניתוח משמעותיות. בנוסף, רבות מהן גובות עמלות מסחר גבוהות יחסית בשל כוח המונופול של הבנקים בתחום זה. לעומת זאת, היתרון הוא שלקוחות הבנק נהנים מרמת אמון וזמינות גבוהה עם גישה קלה לפקידי ההשקעות והייעוץ של הבנק.

פלטפורמת ברוקר זר

קטגוריה חשובה נוספת הן אלו המסופקות על ידי ברוקרים בינלאומיים ובתי השקעות זרים. פלטפורמות אלו מאפשרות לסוחרים בישראל גישה למגוון רחב של שווקים פיננסיים גלובליים, אך לא לבורסה המקומית.

יתרון משמעותי של פלטפורמות ברוקרים זרים הוא שהן לפעמים משוכללות ומתקדמות הרבה יותר מבחינה טכנולוגית ותפעולית. הן כוללות ממשקי סוחר מורכבים, כלים מתקדמים לניתוח טכני ופונדמנטלי, נגישות גבוהה לשווקים מגוונים ויכולות התאמה אישית משופרות.

בנוסף, ברוקרים זרים רבים גובים עמלות מסחר נמוכות משמעותית מאלו הנהוגות בישראל, הודות לתחרות הגלובלית והיקפי הפעילות הגדולים יותר. כך סוחרים נהנים משירות מקצועי, יכולות מתקדמות ועלויות נמוכות יותר.

זירות מסחר

CFD או Contract for Difference הוא מכשיר פיננסי נגזר המאפשר לסוחרים למעשה להמר על תנועות מחירים של נכסי בסיס שונים כמו מניות, מדדים, סחורות או מטבעות, מבלי לקחת בעלות בפועל על הנכס העומד בבסיס.

בעסקת CFD, הסוחר לא רוכש את הנכס הבסיסי עצמו, אלא מבצע עסקה על ההפרש בין מחיר הפתיחה למחיר הסגירה של המכשיר.

CFD הוא מכשיר ספקולטיבי בעל סיכון גבוה, בשל השימוש במינוף וחשיפה משמעותית להפסדים פוטנציאליים גדולים. לכן מסחר ב-CFD דורש ניהול סיכונים מוקפד.

חשוב לזכור שהחברה המפעילה זירה זו פועלת כצד נגדי לעסקאות איתכם ולכן היא המוכרת כשאתם קונים והיא הקונה כשאתם מוכרים לכן האינטרס שלה תמיד נגדי אליכם.

איזה תכונות לחפש בפלטפורמת מסחר?

כאשר נכנסים לעולם המסחר במניות, בחירת הפלטפורמה הנכונה יכולה להרגיש כמו ניווט במבוך עם סיבובים אינסופיים. כל פלטפורמת מסחר מציעה שילוב ייחודי של תכונות, אך לא כולן יתאימו לסגנון ההשקעה או למטרות שלכם. לדעתי זה חיוני להבין את התכונות החשובות שהופכות פלטפורמת מסחר לשימושית ואמינה.

  • עמלות ועלויות הניהול – זהו רכיב חשוב שיש להתחשב בו בבחירת פלטפורמת מסחר, שכן הן משפיעות ישירות על הרווחיות הפוטנציאלית מההשקעות. חלק מפלטפורמות המסחר גובות עמלות קנייה/מכירה בשיעורים קבועים או משתנים על כל עסקה.  עמלות גבוהות מדי יכולות לאכול מההכנסות של המשקיע לאורך זמן.

  • מינימום הפקדה – לכל פלטפורמות מסחר יש סכום מינימלי כספי על מנת לפתוח חשבון ולהתחיל לסחור. סכום מינימום ההפקדה יכול להשתנות באופן משמעותי בין פלטפורמות שונות – מכמה מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים.
  • אמצעי אבטחה – בעידן שבו פריצות דיגיטליות אינן נדירות, הבטחת ההגנה על ההשקעות באמצעות הצפנה מתקדמת ואימות דו-שלבי אינה נתונה למשא ומתן. המחויבות של פלטפורמה לאבטחה משקפת את הכבוד שהיא רוחשת לנכסי משתמשים ולמידע אישי.
  • קלות השימוש. ממשק ידידותי למשתמש יכול להפחית משמעותית את עקומת הלמידה ולעזור לכם לקבל החלטות מושכלות מהר יותר. זה חשוב במיוחד במסחר במניות, שבו הזמן הוא לעתים קרובות המהות.
  • גישה לנתונים בזמן אמת וכלי מחקר באיכות גבוהה. הזמינות של נתוני שוק וניתוחים עדכניים מציידת אותכם בתובנות הדרושות לאסטרטגיה יעילה.
  • תמיכת לקוחות אמינה לא תסולא בפז, במיוחד עבור מתחילים שעשויים להזדקק להדרכה בניווט בפלטפורמה או הבנת תנועות השוק.
  • מהירות תגובה גבוהה – פלטפורמת מסחר צריכה להיות מהירה בהעברת נתונים ובתגובה לפקודות המשתמש. עיכובים של אפילו חלקי שניות עלולים להיות קריטיים בהחמצת הזדמנויות או בביצוע עסקאות בלתי רצויות במחירים שונים מהמיטביים. לכן מהירות העברת מידע וזרימת נתונים חלקה הן קריטיות.

כיצד לבחור בפלטפורמת מסחר המתאימה לך

מציאת פלטפורמת המסחר המושלמת עבורך דומה לבחירת שותף למסע פיננסי. מדובר בהתאמה, אמינות והבנת הצרכים שלכם. זה מתחיל בהבנה ברורה של יעדי ההשקעה וסגנון המסחר. האם אתם סוחרים יומיים, או שהאסטרטגיה נוטה יותר לכיוון השקעות לטווח ארוך? הבחנה זו חיונית מכיוון שהיא משפיעה על התכונות שתתעדפו, כגון גישה לנתונים בזמן אמת עבור סוחרי יום לעומת כלי מחקר חזקים עבור משקיעים לטווח ארוך.

לאחר הגדרת היעדים, הייתי מציע לבדוק כמה חשבונות דמו. אין כמו ניסיון מעשי, ורוב הפלטפורמות המכובדות מציעות גרסאות הדגמה או ניסיון של מסחר וירטאולי. שם אפשר לבחון את הממשק משתמש, לחקור את קלות ביצוע העסקאות ולהעריך את ההיענות של תמיכת הלקוחות מבלי לסכן שקל אחד. זה צעד חשוב לדעתי כדי להבטיח שהפלטפורמה תתאים לצרכים שלכם.

עמלות ודמי ניהול 

עלות היא גורם בלתי נמנע. לכל פלטפורמה יש את מבנה התמחור שלה, החל מעמלות ועד דמי תחזוקת חשבון.  לפעמים, עמלה מעט גבוהה יותר מצדיקה כלים ושירותים מעולים שיכולים לשפר את ביצועי המסחר.

אני ממליץ להירשם לאחת מהפלטפורמות למעלה באמצעות הקישור הייחודי שלנו – מה שייקנה לכם הטבות שוות כגון מתנות הצטרפות, הנחה בעמלות ודמי ניהול.

רלוונטי: אפליקציות מסחר מומלצות

מה לעשות לאחר שבחרת פלטפורמת מסחר?

לאחר שסקרתם את שלל האפשרויות והתמקדתם בפלטפורמת מסחר במניות שמרגישה נכונה לשאיפות הפיננסיות שלכם, המסע  בעצם רק התחיל. בחירת הפלטפורמה, קריטית ככל שתהיה, מייצגת רק את הכניסה לעולם ההשקעות. כעת, העבודה האמיתית של פיסול העתיד הכלכלי שלך תופסת את מרכז הבמה.

בראש ובראשונה, צריך בניית תוכנית מסחר מקיפה. תוכנית זו צריכה להתוות את יעדי ההשקעה, סובלנות הסיכון והאסטרטגיות. ה יא תשמש ככוכב הצפון שלכם ותנחה את החלטות המסחר  בהתאם ליעדים הפיננסיים שתקבעו. 

גיוון תיק ההשקעות הוא צעד חיוני נוסף לאחר הבחירה. כמו שאומר הפתגם עתיק היומין, "אל תשים את כל הביצים בסל אחד". גיוון מסייע להפחית סיכונים על ידי פיזור השקעות על פני נכסים, מגזרים או אזורים גיאוגרפיים שונים. מדובר ביצירת איזון, גידור מפני הפסדים בתחום אחד עם רווחים בתחום אחר.

שמירה על דופק על מגמות השוק וקבלת מידע של הנוף הכלכלי הרחב יותר הם מרכיבים מרכזיים של השקעה מוצלחת. השווקים הם דינמיים, מושפעים משפע של גורמים, כולל אירועים פוליטיים, אינדיקטורים כלכליים והתקדמות טכנולוגית. לכן, להישאר מעודכן מאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות, להתאמת האסטרטגיות כמו השוק המתפתח.

לבסוף, זכרו שהשקעה היא מרתון, לא ספרינט. סבלנות, התמדה ולמידה מתמשכת הם לדעתי בעלי הברית הטובים ביותר. השווקים הפיננסיים מתפתחים ללא הרף, וכך גם ההבנה והאסטרטגיות שלכם.

איך להתחיל לסחור בפלטפורמה?

  1. הרשמה/פתיחת חשבון – התחברו לאתר הפלטפורמה שבחרתם והרשמו כמשתמש חדש. תידרשו לספק פרטים אישיים, כגון שם, טלפון ואימייל.
  2. מסמכי זיהוי – בשלב זה תתבקשו לספק העתקים של תעודת זהות, אישורי תושבות או מסמכים רשמיים אחרים לצורכי זיהוי.
  3. שאלון התאמת מוצרים – חלק מהפלטפורמות ידרשו ממכם למלא שאלון לבחינת ידע, ניסיון וסיכון מתאים במכשירים פיננסיים שונים.
  4. הצהרות והסכמים – תידרשו לחתום על טפסי הסכמה וקריאת מסמכי הסיכונים הכרוכים במסחר.
  5. הפקדה ראשונית – לאחר אישור החשבון, תתבקשו להפקיד הון התחלתי לחשבון המסחר שלכם באמצעים שונים כמו העברה בנקאית, כרטיס אשראי וכו'.
  6. הגדרות חשבון – קבעו את ההעדפות האישיות בחשבון וכוונו את הפלטפורמה עם תצורות שונות כגון תבניות, חיבורים נוספים ועוד.
  7. לימוד והדרכה – רבים מהברוקרים יציעו לכם הדרכות ראשוניות על השימוש בפלטפורמה, התכונות השונות וקבלת החלטות השקעה נכונות.

לאחר השלמת השלבים האלה, תוכלו להתחיל במסחר בפועל בפלטפורמה. זהו תהליך די סטנדרטי ברוב פלטפורמות המסחר הגדולות.

אז איזה פלטפורמה מומלצת עבורך?

בסופו של דבר, בחירת פלטפורמת המסחר המתאימה היא החלטה אישית המושפעת מצרכים ייחודיים. עם זאת, כפי שכתבתי ישנם מספר גורמים מרכזיים שצריכים להנחות את הבחירה:

ראשית, יש לבחור פלטפורמה המתאימה לרמת המומחיות והניסיון שלכם כמשקיעים. פלטפורמות מתקדמות מדי עלולות להיות מסובכות מדי למתחילים, ואילו פלטפורמות בסיסיות מדי לא יענו על הציפיות של סוחרים מנוסים.

שנית, חשוב לבדוק את טווח השירותים, המוצרים והשווקים הנגישים דרך הפלטפורמה – האם היא מציעה את הגמישות והגיוון המבוקשים על ידכם. היכולת לנהל תיק השקעות מגוון היא יתרון משמעותי.

נקודה נוספת היא בחינת העלויות הכרוכות בשימוש בפלטפורמה – עמלות מסחר, מינימום הפקדה, דמי מינוי ועלויות נלוות אחרות. עלויות גבוהות מדי עלולות לפגוע משמעותית בתשואות ההשקעה.

לבסוף, כדאי להעדיף פלטפורמות מוכרות, מפוקחות ובעלות מוניטין טוב – בייחוד כאלה בעלות רישיון פעילות רשמי. דבר זה מעניק ביטחון ויציבות רבים יותר.

בשקלול כל הגורמים האלה, ובחירת פלטפורמה היוצרת את האיזון הנכון, תוכלו למצוא את האפשרות המתאימה ביותר לצרכי המסחר והשקעות הספציפיים שלכם.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם