איך בודקים אם קיים עיקול על חשבון בנק

לורם איפסוהחיים לא תמיד מתנהלים כפי שאנחנו מצפים, במקרים מסוימים שיקול הדעת שלנו גורר אותנו למצב כלכלי לא יציב של חובות לאנשים או ספקים וכו'. באותה מידה שזה יכול לקרות לנו זה קורה גם לאחרים ואז אנחנו מנסים להבין, כיצד נוכל לגבות את הכסף המגיע לנו, למרות הבנתנו למצב אליו נגרר החייב. אחד הכלים העומדים בפני נושים הוא, עיקול חשבון הבנק של החייב. חשבון בנק מעוקל מחייב את הבנק להעביר כל סכום שמופקד בחשבון, לגוף או האדם המעקל, עד לתשלום מלא החוב.ם דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תוכן עניינים

זקוקים לחשבון בנק? הצעה משתלמת מבנק דיסקונט

מצטרפים לדיסקונט ומקבלים:
פטור מעמלות עו"ש, פטור מדמי כרטיס אשראי והלוואה עד 60,000 ש"ח בריבית 0.5%-P. 

בנוסף מקבלים גם הטבת אקסטרה לבחירה:
או הלוואה ללא ריבית
או פיקדון בריבית מנצחת
או פטור מדמי ניהול ני"ע

 

קראו גם: איך כותבים צ'ק?

בדיקה: האם קיים עיקול בחשבון

כאשר נרשם עיקול בחשבון בנק נשלחים מכתבי התראה אודות הנושא, בטרם נכנס העיקול לתוקף, הלכה למעשה. אדם שקיבל מכתב התראה מסוג זה, מומלץ שיבצע אחת משתי פעולות: תשלום החוב במידת האפשר או, פניה לעורך דין במטרה לייצר עיכוב הליכים ואולי אף, ביטול של העיקול. על מנת לבדוק האם קיים עיקול בחשבון הבנק שלכם במידה ואינכם יכולים להוציא כספים מהחשבון, עליכם לפנות לבנקאי שלכם ולקבל ממנו פרטים אודות העניין (האם קיים עיקול, מי המעקל ומה גובה החוב).

רלוונטי: כמה מזומן אפשר להפקיד בבנק?

הפעולות שיש לבצע במצב של חשבון מעוקל

חשבון בנק מעוקל הוא אירוע מלחיץ ולכן, חשוב מאוד לפעול כמה שיותר מהר במטרה לבטל את העיקול ולדאוג לעיכוב הליכים בתיק שנפתח נגדכם. הדרך המהירה ביותר להסיר את העיקול ולעכב הליכים הנה, הגשת בקשה כתובה למשרדי ההוצאה לפועל הרלוונטיים, בה אתם מבקשים לבטל את העיקול ולעכב הליכים. על הבקשה להכיל נימוקים מספקים אודות הבקשה ומדוע יש להיענות לה. אופציה נוספת היא לפנות לאדם שפתח נגדכם את תיק ההוצאה לפועל ולבקש ממנו להסכים להסדר תשלומים שתוכלו לעמוד בו. במידה ואתם סבורים שהעיקול נרשם שלא בצדק, עליכם לפנות לבית המשפט, לנמק ולהסביר, מדוע על בית המשפט להסיר את העיקול בחשבונכם באופן מידי.

כפי שנאמר קודם לכן ישנן מספר דרכים לפעולה ולכן, הדבר המומלץ ביותר הוא, לפנות לעורך דין המתמחה בביטול עיקולים והסדרת חובות, כדי שהוא ינתב אתכם לדרך המתאימה ביותר למצבכם. בכל מצב, חשוב לפעול מהר מהרגע שיש לכם חשד לקיום עיקול בחשבון.

רלוונטי:

הטענה שאין ביכולתכם לשלם את החוב

אנשים, על פי רוב, אינם נכנסים לחובות מתוך בחירה מראש. אף אדם אינו מעונין לעמוד אל מול נושים, עיקולים, תביעות משפטיות ולחצים שונים אחרים הקשורים לכל אלה. אנשים שאכן נקלעו למצב כלכלי קשה ואין באמצעותם לשלם את חובם בצורה מידית, חשוב שישכרו את שירותיו של עורך דין מומחה שיסייע לכם לעצור את כדור השלג, לעכב הליכים ולהסיר הגבלות. חשוב לציין, ללא עורך דין מקצועי אתם תתקשו מאוד להגיע לפתרון הבעיה מולה אתם עומדים מכיוון שההליכים כוללים ביורוקרטיה מורכבת, שיש לדעת כיצד לפעול מולה בצורה מהירה ויעילה.

רלוונטי: כמה מותר להפקיד בכספומט?

לא קיבלתם התראה

נרשם עיקול בחשבונכם הלכה למעשה, מבלי שקבלתם התראה מוקדמת על כך, של לפחות שבוע מראש, האם זה חוקי? בעיקרון, החוק מחייב להעביר לכם התראה מוקדמת אולם, אי קבלת התראה יכולה לנבוע מעניין טכני הקשור לאי התאמה בין כתובתכם בפועל, לבין הכתובת הרשומה בהוצאה לפועל. סיבה נוספת שבה ניתן לרשום עיקול ללא התראה היא במצב שבו קיים חשש, שהחייב ינסה להבריח נכסים.

רלוונטי: כמה אפשר להעביר בהעברה בנקאית?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מצטרפים לדיסקונט ומקבלים:
פטור מעמלות עו"ש, פטור מדמי כרטיס אשראי והלוואה עד 60,000 ש"ח בריבית 0.5%-P. 

בנוסף מקבלים גם הטבת אקסטרה לבחירה:
או הלוואה ללא ריבית
או פיקדון בריבית מנצחת
או פטור מדמי ניהול ני"ע

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם