איזה כסף משתמשים במקסיקו?

כאשר אנו יוצאים לסיור עולמי של מטבעות המשמשים ברחבי העולם, התחנה הראשונה שלנו מביאה אותנו ללב התוסס של מקסיקו. הבנת המטבע של כל מדינה היא חלק חיוני בנסיעות, משפיעה על כל דבר, החל ממסחר ועד מנהגים מקומיים, ולעתים קרובות פועלת כהשתקפות של ההיסטוריה והתרבות של האומה. חשיבותה של הבנה זו כפולה כאשר אתה עומד בשוק רחוב מקסיקני הומה, מתמקח על מלאכת יד או תוצרת מקומית.

רלוונטי: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים בזול

כסף במקסיקו

הפסו המקסיקני, המסומן בסמל $ באופן מקומי, משמש כמטבע הרשמי של מקסיקו. ההיסטוריה העשירה שלה משתרעת עד לעצמאות המדינה במאה ה -19, כאשר המטבע עבר מספר שינויים בעיצוב ובערכים עקב שינויים כלכליים ושינויים פוליטיים. העריכים נעים בין 10 ל-1,000 שטרות פסו ומטבעות כמו הקנטאבו ועריכים גדולים יותר.

רלוונטי: איפה לקנות מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

בנוסף לערכם הכספי, שטרות ומטבעות פסו מקסיקני מציעים הצצה להיסטוריה ולתרבות המקסיקנית. הם כוללים סמלים לאומיים משמעותיים רבים, כגון גליפים עתיקים של המאיה או האצטקים, אישים היסטוריים ואתרים אדריכליים בעלי חשיבות. במקביל, הם משלבים תכונות אבטחה נרחבות כדי להילחם בזיופים – רצועות הולוגרפיות, דיו משנה צבע וסימני מים, בין היתר.

לשם השוואה, 1 פסו הוא בערך 0.20 שקלים, ומספק מדד שימושי לכל המבקרים הפוטנציאליים.

הזמנת פסו מקסיקני אונליין לנתב"ג

צריכים פסו מקסיקני למקסיקו? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג