באיזה כסף משתמשים במצרים?

ארץ הספינקס והפירמידות, מצרים, מחזיקה בהיסטוריה יקרה לא רק בזכות התרבויות העתיקות הנודעות, אלא גם בזכות התרבות הפיננסית המרתקת שלה. למטבע המשמש במצרים יש שושלת עשירה ששורשיה בימי קדם, כאשר מתכות כמו זהב וכסף היו צורות סחר סטנדרטיות.

היסטוריה של המטבע המצרי

הלירה המצרית, המוכרת כ- EGP, היא כבר מזמן המטבע הרשמי במצרים. מקורו מושרש עמוק בהיסטוריה של המדינה, מתפתח מהשימוש במתכות יקרות כמו זהב וכסף בציוויליזציה העתיקה, לעידן המטבע המתכתי, ולבסוף לכסף הנייר המשמש כיום.

רלוונטי: איפה הכי משתלם לקנות יורו? | איפה קונים דולרים בזול

מטבע נוכחי במצרים

מהר קדימה לזמנים המודרניים, מצרים משתמשת כיום שטרות נייר ומטבעות המגיעים בעריכים שונים. המטבע מונפק על ידי הבנק המרכזי של מצרים. ישנם שטרות נייר אשר נע בין חמש למאתיים פאונד, מטבעות מ 5 piastres ל 1 פאונד.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

תכונות בולטות של המטבע המצרי

מה שמבדיל את המטבע המצרי מאחרים הם הייצוגים התוססים של מורשת המדינה וציוני הדרך על השטרות. את התשוקה של המדינה להיסטוריה שלה ניתן לראות מול כל מטבע ומרקם של כל תו.

שערי חליפין

שערי החליפין כפופים לתנודות בהתאם לתנאים הכלכליים העולמיים. נכון לעכשיו, שער החליפין של הלירה המצרית יציב למדי, אך תמיד מומלץ לבדוק את שערי החליפין הנוכחיים בעת תכנון טיול למצרים או ביצוע כל סוג של עסקה פיננסית בינלאומית הכוללת לירה מצרית.

הזמנת לירה מצרית אונליין לנתב"ג

צריכים לירה מצרית למצריים? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג