איזה סקרים בתשלום משלמים ב-Paypal?

Paypal היא ככל הנראה שירות התשלומים הנוח ביותר לקבלת כספים באינטרנט. לכן, הרבה אנשים שמחפשים הזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט בודקים קודם כל האם ניתן לקבל תשלומים באמצעות פייפל. 

תוכן עניינים

אחד האפשרויות הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט היא באמצעות מילוי סקרים. במילוי סקרים הכוונה היא שאתם נרשמים לאחד משירותי מילוי סקרים הקיימים ולאחר השלמת הפרטים הכוללת גם מילוי שאלון דמגורפי (על מנת להתאים את הסקרים שישלחו אליכם לפי הנתונים שלכם למשל אם אתם נשואים\רווקים\גרושים וכו') החברה תשלח אליכם סקרים אותם תוכלו למלא תמורת כסף. כל סקר לוקח בין 1 דקה ל-20 דקות להשלמה ולאחר שתסיימו תקבלו תגמול מסויים עבורי המילוי.

קשור: אפליקציות להעברת כספים

איזה סקרים משלמים עם Paypal?

חלק מהחברות משלמות באמצעות תווי מתנה כגון BuyMe או נופשונית, כרטיסים ל-FOX או תו הזהב. לעומת זאת, נכון להיום יש רק חברה אחת בישראל אשר משלמת תשלום באמצעות פייפל. חברת פרוקייט המדגם הינה היחידה מבין שאר החברות אשר מציעה אפשרות תשלום בפייפל. יש לשים לב שכדי על מנת לקבל את התשלום (בכל אמצעי, לא רק בפייפל) יש להגיע לרף מינימום מסוים. המינימום בחברת פרויקט המדגם הינו 100 ש"ח. המינימום עבור קבלת תשלום בפייפל הוא 300 שח.

קריאה נוספת: האם מילוי סקרים זה סקאם?

למה כדאי לקבל תשלום בפייפל?

אפשרויות התשלום הן רבות אבל אני חייב לציין שהאפשרות לקבל בפייפל היא הכי טובה בעיני מכיוון שבניגוד לתווי קניה או קופונים כאן מדובר ממש בכסף מזומן אשר אפשר להעביר אותו ישירות לחשבון הבנק שלכם ותוכלו לעשות איתו מה שאתם רוצים. זאת בניגוד לתווי שי אשר מגבילים אתכם למספר חנויות מצומצם ולעיתים אפילו מוצרים מסוימים. באמצעות קבלת תשלום בפייפל תוכלו לעשות עם הכסף ככל העולה על רוחכם וגם אפילו להשאיר אותו בחשבון הפייפל שלכם ולהשתמש בו עבור קניה מאובטחת באינטרנט.

קשור: כמה אפשר להרוויח ממילוי סקרים?

מה חשוב לדעת לפני שמקבלים תשלום בסקרים באמצעות פייפל?

פייפל היא חברה בינלאומית שמטרתה להרוויח כסף עבור המשקיעים שלה. לכן, השימוש בפייפל כרוך בעמלות. אם תרצו לקבל את התשלום בפייפל תצטרכו להמתין בין 1-10 ימים עד שהכסף יגיע לפייפל. בנוסף, פעולה זו תעלה לכם 3.4% מסכום ההעברה + 1.2 שקלים. לאחר שהכסף הגיע לחשבון שלכם, אם תרצו למשוך את הכסף לחשבון הבנק שלכם תצטרכו לשלם 8 ש"ח. אם אתם מושכים סכום הגבוהה מ-1000 ש"ח אתם פטורים מעמלה זו. למרות כל העמלות האלו חשוב לציין שהכסף שמתקבל לחשבון שלכם הינו ללא מגבלות או תוקף (זאת לעומת תווי שי או קופונים שיש להם תוקף של עד 5 שנים מיום הקבלה).

רלוונטי: אפליקציות להרוויח כסף

Paypal או תווי קניה?

קשה לענות על השאלה הזאת, זה בעיקר תלוי בצרכים שלכם. מניתי כאן את היתרונות בקבלת תשלום בפייפל (תקף לתמיד, כסף אמיתי שאפשר להעביר לבנק). לעומת זאת השימוש כרוך בעמלות רבות. אני בכל זאת חושב שאם אתם עושים מולי סקרים כחלק מהאסטרטגיה שלכם לעשות כסף באינטרנט ואתם זקוקים לכסף הזה עבור מחייה ולא סתם דמי כיס עדי לקנות דברים שאתם לא באמת צריכים באמצעות תווי קניה – אז הייתי אומר שכדאי לכם להשתמש בקבלת תשלום בפייפל. כן הייתי ממליץ לא למשוך סכומים קטנים כדי לחסוך את העמלה של ה-8 שקלים. בנוסף, אם יש לכם חשבון פייפל אמריקאי יכול להיות שיהיה לכם עמלות נמוכות אפילו יותר.

רלוונטי:

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם