כמה אפשר להרוויח ממילוי סקרים בתשלום?

הפיתוי הנתפס להרוויח כסף מהיר מושך רבים למילוי סקרים בתשלום. עם זאת, אי אפשר לצפות להרוויח מהם הכנסה משמעותית. פוטנציאל ההשתכרות תלוי במידה רבה במספר גורמים, כולל תדירות הסקרים אליהם אתה מוזמן, אורכם, העיר בה אתה מתגורר ונושאי הסקרים.

רוב חברות הסקרים מציעות סקרים שאורכם נע בין 5 ל-20 דקות. התשלומים עבור סקרים אלה נעים לעתים קרובות בין ₪1 ל-₪15 (יש גם גם מעל). ישנם מקרים בהם סקרים ארוכים ומפורטים יותר מציעים תגמול גבוה יותר, ולעיתים קרובות מגיעים ל-150 ₪ ומעלה. עם זאת, סקרים מסוג זה הם בדרך כלל נדירים ודורשים דמוגרפיה ספציפית התואמת את קהל היעד של הסקר.

תוכן עניינים

כמה מרוויחים ממילוי סקרים תכלס?

מהניסיון שלי, זה אומנם משתנה בין תקופות שונות אבל רוב חברות הסקרים מציעות בערך 1-2 סקרים ביום ולפעמים יותר (בימי א'-ה'). כך שאם אתם רשומים ל 4-5 חברות סקרים תוכלו לצפות לקבל אפילו 3-8 סקרים ביום ואם עבור כל אחד תקבלו סכום נקודות השווה ערך לבין 2-6 (וגם יותר!) ש"ח ניתן להעריך שתייצרו הכנסה של 6-48 ש"ח ביום. לא רע.

טיפ: אני רשום בארבעה אתרי מילוי סקרים מובילים כאשר המומלצות ביותר מבחינת התגמול ותדירות הסקרים הן iPanel ו- פרוייקט המדגם.
חברות הוספות הן גם טובות אך תדירות הסקרים בהן נמוכה יותר: Panel4all, panelview, סקרנט

לגבי החברה האחרונה – סקרנט – היא טיפה שונה ויכולה להציע תגמול של 100-150 ש"ח ויותר עבור השתתפות בקבוצות מיקוד. בכל מקרה אני ממליץ להירשם לכולם על מנת להגדיל את הסיכויים לקבל סקרים בכל יום.

חשוב לזכור כי מילוי סקרים לא צריך להיחשב כמקור הכנסה עיקרי, אלא אמצעי להכנסה נוספת. בסופו של דבר, כמה אפשר להרוויח מסקרים להרוויח תלוי ברמת ההשתתפות האישית שלך ובמספר הסקרים שאתה ממלא.

קראו עוד אל אתרי מילוי סקרים

במה תלוי התגמול עבור מילוי סקרים

  • אורך הסקר – אחד הפרמטרים החשובים ביותר הקובע כמה תקבלו עבור כל סקר הוא אורכו של הסקר. ככל שהסקר ארוך יותר (מבחינת שאלות) וככל שיש יותר שאלות פתוחות (כלומר לא אמריקאיות), או צורך לפות בסרטונים או קבצי שמע – כך תתוגמלו יותר.
  • בעירות הנושא – לפעמים תגלו כי יום אחרי פרסום נושא אקטואלי בחדשות תקבלו למחרת סקר חדש בנושא. בדר"כ מדובר בנושאים פוליטיים או נושאים בוערים אחרים על סדר היום. ככל שהנושא בוער יותר ותשובות מהירות נדרשות מטעם מוציא הסקר – כך תתוגמלו גבוה יותר.
  • דמוגרפיה  – ככל שהדמגורפיה שלכם יותר ייחודית ולא נפוצה – כך לחברות הסקרים יהיה יותר אינטרס להגיע לכם וגם לתגמל אתכם. לעיתים תגלו שבגלל שאתם לדגומא לא חרדים – לא תוכלו לענות על סקר מסויים. לפעמים סקרים מסויימים מיועדים לבעלי השכלה מסוימת או כאלה שמרוויחים מעל או פחות סכום מסוים וכו'.
  • מהירות פעולה – ישנם סקרים אשר מוגבלים בכמות נרשמים מסימת ואם הם הגיעו למכסה שלהם  הפצת הסקר מסתיימת כי אין צורך בעוד נשאלים. לכןף חשוב לעקוב אחר תיבת הדואר איתה נאשמתם ולענות מהר ככל הניתן על כל סקר חדש. ככח שתגיבו מהר יותר ותענו על סקרים באופן מיידי – כך גדל הסיכוי שלא תגמר המכסה ותחמיצו את הסקר.
  • התמדה – ההתמדה משתלמת בכל תחם וגם כאן. ככל שתתמידו יותר, תעדכנו את הפרופיל שלכם כך שיהיה כמה שיותר עדכני (למשל אם שיניתום סטטוס מרווק לנשואים, או סיימתם תואר או עברתם מקום מגורים) כך תקבלו סקרים יותר רלוונטיים אליכם ותכלו לקבל יותר תגמול עבור.
  • הרשמה מקבילה – זה די מובן מאליו אבל זה לא תמיד ברור לכולם. אפשר ואף רצוי ומומלץ להירשם לכמה אתרי סקרים במקביל. כך תקבלו יותר סקרים בכל יום ותגדילו את הרווחים שלכם בעקבות כך.
  • חבר מביא חבר – אחת השיטות הטובות ביותר להגדלת התגמול שלכם עבור הסקרים הוא לצרף חברים תחתיכם באמצעות לינק הפניה ייחודי (אותו אפשר לקבל מכל חברת סקרים). עבור כל משתמש שתצרפו דרכיכם שירשם וימלא כמה סקרים (בדר"כ 3 ומעלה) כך תקבלו עוד נקודות אותם אפשר להמיר לכסף.

רלוונטי: אפליקציות להרוויח כסף באינטרנט

 

האם סקרים בתשלום שווים את זה?

לא משנה מה האתר, הרווחים מהשתתפות בסקרים יכולים להיות יחסית זעומים בהשוואה להזדמנויות עבודה אחרות.
היתרון הוא שזה משהו שאתם יכולים לעשות מהבית, בזמנכם הפנוי, אפילו תוך כדי צפייה בטלוויזיה או נסיעה ברכבת.
יחד עם זאת, יש לציין שרוב אתרי הסקרים דורשים כמות מינימלית מסוימת של נקודות לפני שאפשר לממש אותם לתגמולים. בחלק מהאתרים לוקח זמן להגיע לכמות המינימלית הזו.
בנוסף לזמן הדרוש, אתם צריכים למסור מידע אישי רב כמו למשל את תאריכי הלידה שלכם, מיקוד, הכנסות, מצב בריאותי, מוצא אתני, השקפות פוליטיות, סידורי חיים ועוד ועוד. הכל כמובן אנונימי אך הסיכון הגדול ביותר הוא שאנחנו לא יודעים כיצד ייעשה שימוש בנתונים האלה. המידע שלנו יכול לשמש למחקרים מפוקפקים או להימכר לסוכנויות לידים, למשל. אפשרות נוספת היא שהנתונים יכולים להיגנב וזה סיכון בכל אתר שמאחסן נתונים אישיים. רוב המידע שנמסר נראה לא מזיק – הרגלי הקניות ותוכניות הנסיעה שלנו, למשל. אבל מידע כמו תאריך הלידה שלך יכול לשמש עם נתונים גנובים אחרים כדי לגנוב את זהותך. אז זכרו זאת כאשר אתם עונים על שאלות.
 

ניהול ציפיות

אמנם אכן ניתן להרוויח על ידי מילוי סקרים, אך חשוב לנהל ציפיות באופן ריאלי. משתלם ככל שזה נשמע, זכרו שלא תמיד תהיו זכאים לכל סקר שמתפרסם. חשוב לאזן בין כמות הזמן המושקע בסקרים לבין התגמול שתקבלו כדי להבטיח שמדובר בהשקעה רווחית של זמנכם. זכרו, הדרישות הדמוגרפיות ושיקולי התשלום שנדונו בסעיפים הקודמים ממלאים גם הם תפקיד מכריע בתדירות הסקרים ובתגמולם. הקפידו לאמת את כל הגורמים הללו כאשר אתם שוקלים השתתפות בסקר כמקור הכנסה.

רלוונטי:

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם