בירור יתרת כרטיס נטען

יתרת כרטיס נטען

כרטיסים נטענים הפכו להיות מוצר פופולרי במיוחד במדינת ישראל. הכרטיסים הללו מאפשרים לנו קנייה במגוון רשתות, בלי שנצטרך להוציא על כך את הכסף שלנו. לכל כרטיס יש ערך התחלתי, ובכל קנייה שאתם מבצעים הערך שלו יורד עד שהכרטיס נגמר. כמובן, בכל רגע ניתן להטעין בכרטיס עוד כסף, אך בינתיים, חשוב שתדעו איך בדיוק לברר כמה כסף נותר בכרטיס. 

תוכן עניינים

מה היתרון של כרטיסים נטענים?

כרטיסים מטענים משמשים בדרך כלל בתור מתנה, ויש לכך סיבה טובה. בחירת מתנה היא דבר מאתגר, ולא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו אובדי עצות בשל חוסר היכולת להחליט מהי המתנה אותה נקנה. מצד אחד אנחנו רוצים להיות מקוריים, אך מנגד, קשה לנו לקלוע בדיוק לטעם של מקבל המתנה. זה בדיוק המטרה של כרטיס נטען.

הכרטיס הזה מאפשר קנייה במגוון רשתות, כאשר אתם יכולים לבחור מהו הסכום שאותו תטעינו בכרטיס. גם אחרי שהכרטיס נגמר ניתן לשמור אותו ובבוא העת לעדכן אותו מחדש עם סכום כסף נוסף. בישראל קיימים לא מעט כרטיסים נטענים, כאשר כל אחד מהם תופס ברשתות אחרות.

בירור יתרה של כרטיסים במקומות שונים

בניגוד לכרטיס אשראי שבו אנחנו יכולים לקנות כמעט בלי הגבלה, הכרטיס הנטען מאפשר קנייה רק בסכום שכתוב בו. ברגע שהכרטיס נגמר, לא ניתן לקנות בעזרתו שום דבר, מה שאומר שחשוב לברר את היתרה של הכרטיס עוד לפני הקנייה כדי לא למצוא את עצמכם במצב שבו הכרטיס שיש לכם לא מספיק כדי לבצע את הקנייה בה אתם מעוניינים.

בירור יתרה של כרטיס נטען של בנק הדואר

בירור יתרה של כרטיס ישראכרט

בירור יתרה של כרטיס ויזה מקס נטען

בירור יתרה תו הזהב

 

מחפשים כרטיס נטען?

KESH היא אפליקציית מזומן דיגיטלית מבית ביטוח ישיר. שבאמצעותה ניתן לפתוח חשבון דיגיטלי תוך שניות עם כרטיס ויזה חוץ בנקאי.
ניתן להטעין כסף לחשבון או לכרטיס בסכום שבא לכם ואיתו תוכלו לשלם בכל מקום כמו כל כרטיס אשראי וגם להעביר כסף לחברים.
פתחו חשבון Kesh וקבלו 20 ש"ח במתנה לחשבון שלכם.
הזינו את קוד הקופון SUG9RG בעת ההרשמה.

בירור יתרה בחנות

האפשרות הראשונה שבאמצעותה תוכלו לברר את היתרה היא בחנות שבה אתם קונים. ברגע שהמוכר יעביר את הכרטיס במסוף הסליקה הוא יראה על הצג את היתרה שנשארה לכם. בנוסף, בסיומה של הקנייה תופיע בדרך כלל שורה בקבלה בה מפורטת היתרה שנשארה לכם. בכל מקרה, כדאי לשאול את המוכר מה היתרה שנשארה לכם, ולזכור אותה לקנייה הבאה שתעשו בכרטיס.

בירור יתרה באתר

אם שכחתם לברר את היתרה בקנייה האחרונה, ישנה אפשרות נוספת. לכל כרטיס נטען יש אתר שבו אפשר להטעין את הכרטיס ולברר כמובן מה החנויות בהן הוא תופס. בדרך כלל על גבי הכרטיס מוטבע מספר סידורי ייחודי, כך שלא קיימים שני כרטיסים עם אותו מספר. באחת האפשרויות באתר תוכלו להקיש את המספר שמופיע על גבי הכרטיס ושם לראות כמה כסף בדיוק נותר לכם הכרטיס.

לסיכום

אם אתם מחזיקים ברשותכם כרטיס נטען, בוודאי תרצו לדעת איך לברר כמה כסף נותר לכם בכרטיס. את הבירור הזה ניתן לעשות בשני אופנים. הראשון הוא בעת קנייה ברשת שבה הכרטיס תקף. העברה של הכרטיס במסוף הסליקה תציג על המסך את הסכום שנותר בכרטיס. אפשרות אחרת היא להיכנס לאתר של החברה שמייצרת את הכרטיס, ושם לראות כמה כסף בדיוק נותר בו.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם