למה לעשות ביטוח נסיעות בפספורט קארד?

אם אתם שוקלים להזמין את פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם דרך פספורט-קארד, ישנם כמה יתרונות משמעותיים שכדאי להכיר (בהשוואה לחברות אחרות בארץ). הנה כל מה שצריך לדעת על אחד מהביטוחים הכי נפוצים בימינו – קראו כאן >>

ביטוח נסיעות פספורט קארד

מהם היתרונות של פספורט קארד ביחס לחברות אחרות?

אתם כנראה תופתעו לגלות שמדובר בהשקעה משתלמת שיכולה לחסוך לכם כסף ותספק לכם שקט נפשי במהלך הטיול. יכולנו להביא בפניכם סקירה של היתרונות המרכזיים של פוליסות פספורט-קארד, אבל אנחנו נתמקד בכמה יתרונות עיקריים של פוליסה זו. בתוך כך, ראוי לציין שהיתרונות המרכזיים של ביטוח פספורט-קארד טמונים, קודם כל, בעובדה שניתן לקבל תמיכה 7\24 בעברית. לצורך קבלת סיוע רפואי בכל שעה, בכל מקום בעולם, אפשר ליצור קשר באמצעות צוות מקצועי המוכן לעזור לכם בכל מצב.

תשלום ישיר למרכזים רפואיים – פספורט קארד

בכל מקרה בו מבוטחים צריכים להפעיל את הפוליסה שלהם, יש להם את היכולת לשלם עבור הוצאות רפואיות באמצעות כרטיס אשראי ייעודי, מבלי להידרש לשלם מראש ולהמתין להחזר בארץ. זאת, בשונה מחברות ביטוח אחרות אשר מבקשות מהמבוטחים קודם כל לשלם, ורק אח"כ מפצות בגין ההוצאות הרפואיות. עוד בנושא של מרכזים רפואיים, כדאי לדעת את הדברים הבאים:

  • דרך פספורט קארד אפשר לקבל הטסת חירום לארץ. זאת, במקרה של מחלה או תאונה במהלך הנסיעה, לא עלינו חלילה.
  • חשוב לקחת בחשבון את הנושא של כיסוי בני המשפחה, כי פוליסות מסוימות כוללות כיסוי להחזרת בני משפחה מדרגה ראשונה לארץ במקרה של מחלה או תאונה (וגם אפשרות לשלוח אותם לחו"ל במקרה הצורך).

כפי שאפשר לראות , פספורט-קארד מציע יתרונות משמעותיים שיכולים להיות מאוד מועילים. אבל, זה לא אומר שלא חשוב לדעת כיצד לבחור את הביטוח המתאים לצרכים האישיים שלכם. זאת, כמובן כדי למנוע תשלום יתר או כיסוי לא מתאים לצרכים האישיים שלכם. אם אינכם בטוחים איזו פוליסה מתאימה לכם, תמיד מומלץ לבצע השוואת מחירים בין פוליסות ולבקש ייעוץ על מנת לבחור את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם. כך בוחרים ביטוח נסיעות פספורט קארד מהסוג המתאים לכם ביותר והמתאים לאופי הנסיעה שלכם.

כמה מילות סיכום על פספורט קארד לחו"ל

בסופו של יום, בימינו אתם יכולים למצוא מידע בכמויות היסטריות על ביטוחי נסיעות באינטרנט. מצד אחד, ישנם אתרים אמינים עם מידע מעודכן, אך מצד שני, יש גם לא מעט מקורות המציעים מידע שאינו מהימן. לכן, מומלץ להסתמך על אתרים מוכרים ומובילים בתוצאות החיפוש של גוגל. האתרים האלה לא רק מציעים מידע בשפע, אלא גם את האפשרות להשוואת מחירי ביטוח נסיעות, דבר שיכול לחסוך לכם כסף, במיוחד אם אתם רוכשים פוליסות עבור מספר אנשים. בסיכומו של דבר, הכל מסתכם בחיסכון בכיס שלכם, ועם השוואת מחירים אפשר לחסוך עשרות אחוזים.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם