אתרי הכרויות סאדו מאזו

BDSM (ובעברית בשמו הנהוג בדסמ או סאדו מאזו) הוא מונח שאולי שמעתם סביבכם, אבל מה הוא בדיוק מייצג? ובכן, זהו מונח כולל שמכסה מגוון רחב של פעילויות וצורות של מערכות יחסים בין-אישיות. BDSM מייצג את המונחים הבאים: שעבוד ומשמעת (BD), שליטה וכניעה (DS), סאדיזם ומזוכים (SM).

תוכן עניינים

3 אתרי הכרויות סאדו מאזו מומלצים

זבנג הכרויות סקס

מציאת פרטנרים לקשר דיסקרטי קליל ולא מחייב או סתם כיף מהצד להשלמת החסר: ריגושים, החלפת זוגות, שלישיות, סטוצים, פנטזיות סטיות ועוד

דייטבוק

רווקים ורווקות איכותיים מכל הארץ למטרת קשר רציני, ידידות או סתם לבילויים משותפים גם אם בא לכם רק דייט סקס להיום בערב. מתאים גם לריגושים והרפתקאה חדשה

Make Love

MakeLove יעזור לכם בהגשמת כל הפנטזיות המיניות והגשמת כל הפנטזיות הפנימיות והסודיות. האתר פתוח לכל סוגי האנשים והאוכלוסיה: נשים וגברים, רווקות ורווקים, זוגות נשואים, לסביות וג'ייז.

מה זה אתרי הכרויות סאדו מאזו?

בסאדו מאזו ההסכמה היא כל העניין. זה לא רק שמישהו מכתיב את הכללים והאדם השני מקבל זאת, אלא כל המעורבים צריכים להיות בסדר גמור עם מה שקורה  ולעתים קרובות אף לקבוע גבולות ומילות קוד לפני שהם נכנסים לתפקידים שלהם.

אתרי הסאדו מאזו הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות. אתרים אלו מציעים למבוגרים להכיר בני ובנות זוג לצורך מפגשים המאפשרים לחקור דינמיקות, תחושות ורגשות שונים בסביבה בטוחה, בהסכמה ובשליטה.

רלוונטי:

למי אתרי הכרויות סאדו מאזו מתאימים?

אתרים אלו יכולים להיות מתאימים לכל אחד, הכל תלוי בשאלות של האם אנו מתחברים לעולם הסאדו מאזו, האם יש בנו את הפתיחות המינית הנדרשת והאם אנחנו סקרנים מספיק כדי לצאת מאזור הנוחות שלנו ולחוות חוויות מיניות שונות ומגוונות.

חשוב מאוד לזכור כי בדסמ יכול להיות עדין או אינטנסיבי ככל שהאנשים המעורבים רוצים שהוא יהיה. זה לא רק עור ושוטים – לפעמים זה רק כיסוי עיניים קל או משחק תפקידים. בגדול, כל מה שמניע אתכם כל עוד זה בטוח ובהסכמה. יש אנשים שמוצאים שחרור מדהים ביציאה מהתפקידים והאחריות היומיומיים שלהם ומשחקים עם מאזן הכוחות והשליטה ויש אנשים אשר טוב להם להישאר בדרכים ה"מקובלות" יותר, הכל עניין של בחירה אישית.

גם תרצו לנסות:

למה צריך לשים לב לפני הרשמה לאתרי סאדו מאזו?

אתרי הכרויות אלו הפכו למקובלים ונפוצים בשנים האחרונות, עם זאת, חשוב להיות מודעים לכמה דברים לפני שנרשמים לאתר סאדו מאזו:

  1. מטרת האתר:

ראשית, חשוב להבין מהי מטרת האתר. חשוב לבחור אתר שמתאים למטרות האישיות שלכם.

  1. הפופולאריות של האתר:

כדאי לבדוק את הפופולריות של האתר לפני שנרשמים אליו, לרוב הדבר יעד על אמינות האתר.

  1. דמי המנוי:

הרבה מאתרי הסאדו מאזו דורשים תשלום דמי מנוי כדי להשתמש בשירותיהם. חשוב לבדוק את תעריפי המנוי לפני שנרשמים לאתר.

  1. מדיניות הפרטיות:

חשוב לקרוא את מדיניות הפרטיות של האתר לפני שנרשמים אליו. מדיניות זו תסביר מהם המידע והנתונים האישיים שהאתר אוסף על המשתמשים שלו וכיצד הוא משתמש בהם.

  1. בטיחות:

חשוב להיות זהירים בעת שימוש באתרי הכרויות. אל תשתפו מידע אישי רגיש עם אנשים שאתם לא מכירים. אם אתם מרגישים לא בנוח עם מישהו, אל תהססו לחסום אותו או לדווח עליו לאתר.

תרצו לבדוק גם:

הינה כמה טיפים נוספים שיכולים לעזור לכם בצעדיכם הראשונים באתרי סאדו מאזו

  • השתמשו בתמונות איכותיות שלכם. תמונות טובות הן דרך מצוינת למשוך תשומת לב ולהכיר אנשים חדשים.
  • כתבו פרופיל מעניין ומפורט. הפרופיל שלכם הוא ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם לעולם, אז חשוב להשקיע בו זמן ומחשבה.
  • היו פעילים באתר. אם תרצו להכיר אנשים חדשים, חשוב להיות פעילים באתר. היכנסו לפרופיל של אנשים, שלחו הודעות, והשתתפו בדיונים.
  • אל תחששו להתנסות. אתרי סאדו מאזו מציעים מגוון אפשרויות, אל תחששו להתנסות בדברים חדשים ואל תפסלו אפשרויות מראש.

לסיכום, האם אתר הכרויות סאדו מאזו מתאים לך?

סאדו מאזו היא תופעה מפותחת ומורכבת בעלת מגוון אפשרויות. עם עלייתו של האינטרנט תופעה זו התפתחה גם לאתרי סאדו מאזו ייעודיים והיום ניתן להכיר, לפגוש ולהתנסות בסאדו מאזו עם אנשים חדשים בקלות. חשוב לבחור באתר המתאים לנו בקפידה ולהשתמש בו באחריות. בהצלחה

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

מחפשים אפליקציית הכרויות?

נסו את DateBook
למי שמחפש\ת להכיר בן\בת זוג, החצי השני כבר מחכה לכם כבר עכשיו!

תראו מי מחובר עכשיו, מי נמצא בסביבתכם וגם תוכלו לקבוע דייט מהיום להיום!
אופציה מועדפת