כמה אפשר לחסוך בהשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחול?

כאשר עולה השאלה, כמה אפשר לחסוך בהשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, התשובה צריכה להינתן בהתאם לכמה גורמים שונים. עם זאת, בהחלט אפשר להצביע על חיסכון של עשרות אחוזים בחלק מהיעדים – קראו כאן >>

חיסכון בהשוואת ביטוח לחול

לחפש אתר השוואת מחירים או חברת ביטוח?

אין ספק, עידן השוואות המחירים כבר כאן ונדמה כאילו בכל תחום ניתן לבצע אותה. עם זאת, הפוטנציאל של החיסכון יכול להשתנות בין האתרים השונים, ככה שחשוב לבחור אתר השוואת מחירים שהוא באמת יעיל. לכן, המלצתנו הראשונה והיחידה היא: להשקיע את המאמץ שלכם בחיפוש אתר השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, לאו דווקא להשקיע מאמצעים במציאת חברת ביטוח אטרקטיבית במחיריה. רוצים כבר עכשיו לברר על הוזלת עלויות? נסו – ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים (או המשיכו לקרוא).

כמה פוליסות אתם צריכים לחו"ל?

ברור שהחיסכון הפוטנציאלי מהשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להיות משמעותי, אבל זה מאוד תלוי כמה פוליסות אתם צריכים בפועל. בעוד שהחיסכון נע בין עשרות שקלים למאות שקלים, אותו חיסכון ילך ויגדל ככל שתרכשו יותר פוליסות. באופן טבעי, קבוצת פוליסות עבור מספר אנשים תמיד יהיו יותר זולות מאשר רכישת פוליסה בודדת, כל עוד עושים השוואת מחירים. כדי לסבר את האוזן, נציין כי הפקטורים הבאים ישליכו ישירות על מחירי הפוליסות:

  • גיל: כאמור וכפי שציינו כאן לעיל, הביטוחים תמיד יהיו יקרים יותר ככל שגילאי המבוטחים יותר מתקדמים. זאת, היות כי גילאים מתקדמים יותר מהווים יותר סיכון עבור חברת הביטוח.
  • מצב בריאותי: אושפזתם ב-6 החודשים האחרונים? חלילה לקיתם במחלה כרונית? האם אתם מתמודדים עם מצב רפואי קיים? אלו הן שאלות שהתשובות עליהן משליכות על מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל.
  • יעד: נסיעות לאזורים מסוימים בעולם, כמו ארצות הברית או קנדה, יקרות יותר מבחינת ביטוח מאשר יעדים אחרים. מצד שני, מדינות עולם שלישי מצריכות בדרך כלל ביטוחים יקרים יותר, במיוחד אם מערכות הבריאות במדינות אלה אינן מהטובות בעולם.
  • משך הנסיעה: ככל שמשך הנסיעה ארוך יותר, כך באופן טבעי מחיר הביטוח יהיה גבוה יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי רוב הפוליסות כוללות כיסוי עד 365 ימים בלבד.
  • כיסויים: ביטוחים עם הרחבות, כמו למשל ביטוח ביטול נסיעה ובתי מלון, ביטול רכב שכור, ביטוח רפואי מקיף או ביטוח ספורט אקסטרים – יהיו יקרים יותר. זאת, כי המבוטחים בעצם דורשים מחברת הביטוח לכסות אותם במגוון מצבים שונים שאינם נחשבים סטנדרטיים.

לסיכום, חברות ביטוח משתנים מציעות תעריפים שונים עבור ביטוח נסיעות לחו"ל, ככה שההמלצה שאיתה התחלנו את המאמר לעיל היא עדיין אותה המלצה – תעשו השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל. אם החיסכון מתבטא בעשרות שקלים, מה טוב. אם במאות שקלים, שיחקתם אותה אפילו יותר.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם