מדוע כדאי לעשות ביטוח נסיעות בהראל?

שמעתם לאחרונה על אפשרות לחסוך משמעותית ברכישת ביטוח נסיעות של הראל? כנראה שמעתם על אתרי השוואות מחירים בין מחירי ביטוחי נסיעות לחו"ל. מעדיפים ביטוח נסיעות ספציפית של הראל? גם כאן אפשר לחסוך – המשיכו לקרוא >>

ביטוח נסיעות הראל

למה בכלל לבחור חברת ביטוח מוכרת?

אם המליצו לכם לאחרונה על ביטוח נסיעות של חברת הראל, אנו ממליצים לנסות להבין מה עומד מאחורי ההמלצות שאנשים נותנים לכם. ישנם כמה וכמה יתרונות שונים כאשר מזמינים ביטוח נסיעות דרך חברת ביטוח מוכרת ומובילה בארץ, כאשר היתרון המרכזי הוא: לדעת שיש לכם רוח גבית בכל מקרה של צרה לא עלינו. אם חלילה קורה איזשהו תרחיש רפואי או חירום בחו"ל, אתם רוצים לדעת שיש מאחוריכם "אבא ואמא" שיכולים לכסות הוצאות רפואיות, שכידוע, יכולות להגיע לא לאלפי שקלים אלא למיליוני שקלים בחלק מהמקרים. זו הסיבה לכך שאם בחרתם ביטוח נסיעות הראל לנסיעה הבאה שלכם, בחרתם שקט נפשי.

איך לבחור את הביטוח המתאים לנסיעה לחו"ל?

יש כל מיני היבטים שאנשים לוקחים בחשבון כאשר הם בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל, מכיוון שכל מי שטס לחו"ל מאופיין כמובן בצרכים ייחודיים לו\ה. עם זאת, יש מספר פקטורים שצריכים להילקח בחשבון תמיד, למעשה הם מהווים את נקודת המוצא בבחירת הביטוח הנכון:

  • מדינת היעד: חשוב לבחור את היעד של הנסיעה שלכם ולקבל הצעות רלוונטיות, מכיוון שכל יעד בחו"ל כולל מחירים שונים של ביטוחי נסיעות. לצורך העניין, ביטוח למדינת עולם שלישי עם שירותים רפואיים דלים בד"כ יהיה יקר יותר מאשר ביטוח למדינה מערבית ומתוקנת.
  • סוגי הרחבות: אם יש צורך בכך, אל תנסו לחסוך בכיס אלא הוסיפו הרחבות ביטוח חשובות כמו ביטול נסיעה או ביטוח ספורט אתגרי, ביטול בתי מלון ורכבים שכורים, כיסוי לכבודה אישית יקרה כמו טלפונים ומחשבים וכו'.
  • מצב בריאותי: תמיד תקפידו על מצבכם הבריאותי האמיתי, שמעו לנו, אל תנסו להסתיר מידע מחברת הביטוח כדי לקבל הוזלה במחיר של הביטוח. קבלו הצעות מותאמות אישית למצבכם הרפואי האמיתי, מכיוון שאם חלילה משהו קורה בחו"ל, חברת הביטוח עשויה לבטל את הפוליסה אם הסתרתם מידע. במילים אחרות, חברת הביטוח עשויה שלא לכסות את ההוצאות הכספיות.

לסיכום, כמה עולה ביטוח נסיעות הראל?

זה לא סוד גדול שהמחירים של ביטוחי נסיעות לחו"ל משתנים בהתאם לגורמים שונים כמו גיל המטייל, יעד הנסיעה ותקופת הביטוח. עם זאת, ישנם טווחי מחירים מומלצים בשוק, שבדרך כלל עומדים על כ-2.20 דולר ומעלה ליום עבור גילאי 40 ומטה (בד"כ עד 365 ימים בחו"ל). באופן טבעי, ככל שמתקדמים בגילאים, ככה המחירים של הביטוחים בדרך כלל יהיו גבוהים יותר, על אחת כמה וכמה אם המבוטח לוקה במחלה כרונית כזאת או אחרת, או שמא היה מאושפז לאחרונה וכו'. על מנת לחסוך עלויות, הכי מומלץ לעשות השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל, כולל מחברת הראל וחברות מוכרות אחרות בשוק.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם