באיזה כסף משתמשים בסין?

סין, מדינה מרתקת עם היסטוריה תרבותית ארוכה ועשירה, בולטת בעולם מסיבות רבות, כולל המערכת המוניטרית הייחודית שלה. ההיסטוריה של המטבע הסיני חוצה אלפי שנים, כאשר צורות הכסף המוקדמות ביותר מתוארכות לשושלת ג'ואו.

התפתחות היסטורית של המטבע הסיני

ממטבעות ברונזה בימי קדם ועד כסף נייר בתקופת שושלת סונג, המטבע בסין התפתח באופן משמעותי לפני הקמת סין המודרנית. הרנמינבי הסיני ("מטבע העם") הוצג על ידי הבנק העממי של סין בדצמבר 1948, בתקופה של רפורמות, מהפכות ומלחמת אזרחים.

רלוונטי: איפה הכי משתלם לקנות יורו? | איפה קונים דולרים בזול

המטבע הסיני הנוכחי

כיום, רנמינבי (מקוצר כמו RMB) הוא המטבע הרשמי המשמש בסין היבשתית. היחידה העיקרית של רנמינבי היא יואן (¥). הן מטבעות והן שטרות של 1, 5, 10, 20, 50 ו -100 יואן נמצאים בשימוש נפוץ. ראוי להזכיר כאן כי רנמינבי אינו המטבע של הונג קונג, טייוואן או מקאו, שיש להם מטבעות נפרדים משלהם.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

תכונות ייחודיות של המטבע הסיני

בניגוד למטבעות גלובליים אחרים, שלעתים קרובות מציגים דמויות לאומיות בולטות, שטרות סיניים מעוטרים בדמותו של מאו צה טונג, אחת הדמויות המשפיעות ביותר בהיסטוריה הסינית. מטבעות סיניים וכסף נייר כוללים ערכים הן בספרות מערביות והן באותיות סיניות, מה שמוסיף לייחודיות וליופי של המטבע הסיני.

בינאום היואן הסיני

השימוש הבינלאומי של יואן התרחב משמעותית בשנים האחרונות. הוא הופך למטבע החמישי הנפוץ ביותר בעולם, ומסמן את עלייתה של סין כמעצמה כלכלית עולמית.

הזמנת יואן סיני אונליין לנתב"ג

צריכים יואן סיני? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג