באיזה כסף משתמשים בבלארוס?

מה הכסף משמש בלארוס?

בלארוס, המדינה ללא מוצא לים במזרח אירופה, יש היסטוריה עשירה ותרבות תוססת. ידועה ברחבי העולם בזכות הארכיטקטורה המדהימה והנופים המגוונים שלה, היא אומה עם מערכת מוניטרית ייחודית משלה. המטבע הלאומי של המדינה הוא רובל בלארוסית (BYN).

רלוונטי: האם לקנות יורו היום? | היכן קונים דולרים?

היסטוריה ואבולוציה של רובל בלארוסית

הרובל הבלארוסי הוצג לראשונה במדינה בשנים הראשונות לעצמאותה מברית המועצות בשנות התשעים. למרות שעבר מספר תקריות של redenomination בשל התנאים הכלכליים שלה, זה המשיך להיות המטבע הלאומי, המסמל את הריבונות הפיננסית של בלארוס.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

ערכים של רובל בלארוסי

נכון לשנת 2021, רובל בלארוסית יש ערכים שטרות של 5, 10, 20, 50, 100, 200, ו 500 רובל. פתקים אלה נושאים תמונות של אתרים לאומיים ודמויות, המציגים את היופי והגאווה הטבועים של בלארוס.

שערי חליפין והמרת מטבע

הרובל הבלארוסי אינו ניתן להמרה חופשית בשוקי המט"ח הבינלאומיים; שערי החליפין נקבעים במקום זאת על ידי הבנק הלאומי של הרפובליקה של בלארוס.

עובדות מעניינות על כסף בבלארוס

הנה בשורה מעניינת: ברובל הבלארוסי יש מטבעות המשמשים לעתים רחוקות בעסקאות יומיומיות. למעשה, רוב הרכישות בבלארוס הן ללא מזומן, באמצעות כרטיסי אשראי או תשלומים דיגיטליים.

הזמנת רובל בלארוסי אונליין לנתב"ג

צריכים רובל בלארוסי? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג