באיזה כסף משתמשים באוסטרליה?

כסף בשימוש באוסטרליה

ממוקמת בחצי הכדור הדרומי, אוסטרליה היא יבשת מרתקת הידועה במגוון עשיר של חיות בר, נופים עוצרי נשימה וכלכלה איתנה. מרכיב מרכזי ביציבותה הפיננסית הוא המערכת המוניטרית המוסדרת היטב, הנשלטת על ידי הבנק המרכזי של אוסטרליה.

דולר אוסטרלי

המטבע הרשמי של אוסטרליה הוא הדולר האוסטרלי (AUD), אשר נמצא במחזור מאז 1966, כאשר אוסטרליה עשרוני המטבע שלה. שטרות אוסטרליים עכשוויים לא רק נושאים משמעות היסטורית עשירה, אלא גם מתהדרים במגוון תכונות אבטחה מתקדמות. כל שטר נושא דיוקן של אוסטרלי בולט ומוטיב התורם לזהות האומה, מה שהופך את השטרות הללו ליצירות אמנות ייחודיות.

יכול לעזור: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים?

מטבעות

בנוסף לשטרות, סדרה של מטבעות הנעים בין 5 סנט ל -2 דולר משלימה את המערכת המוניטרית. מטבעות אלה נטבעו על ידי המטבעה המלכותית האוסטרלית ומציגים ביד אמן את המורשת התרבותית והיופי הטבעי של האומה. מעיצובי הקנגורו הידועים ועד דיוקנה של הוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה, מטבעות אוסטרליים עשירים בסמלים ומשמעויות.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

המרת מטבע

החלפת מטבע חוץ בדולר אוסטרלי היא די פשוטה באוסטרליה. מספר שירותי המרת מטבע זמינים באזורים עירוניים ובשדות תעופה בינלאומיים. השירותים משתרעים מבנקים מסורתיים למשרדי המרת מטבע מיוחדים, המציעים תעריפים תחרותיים.

השפעה על הכלכלה

הדולר האוסטרלי ממלא תפקיד חיוני בהנעת כלכלת המדינה. הבנק המרכזי של אוסטרליה מנהל באופן פעיל את המדיניות המוניטרית של המדינה כדי לשמור על היציבות הכלכלית. יתר על כן, כוחו של AUD בשוק העולמי משפיע באופן משמעותי על פעילות הסחר של אוסטרליה.

רלוונטי גם לערים הבאות: סידני, מלבורן, פרת'

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג