באיזה כסף משתמשים בפורטוגל?

לפורטוגל, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, במעלליה הימיים ובקו החוף רחב הידיים שלה, יש היסטוריה מוניטרית מרתקת. המסע המוניטרי משקף את הצמיחה וההתפתחות הכלכלית של האומה. המסע הזה מתחיל בריאל הפורטוגזי, המטבע שהיה בשימוש מהמאה ה-15 ועד 1911. האסקודו, שהוצג בשנת 1911, שימש כמטבע העיקרי של המדינה עד שחר עידן האירו.

בשנת 2002 הציעה פורטוגל את האסקודו ואימצה את האירו כחלק מחברותה באיחוד האירופי. שינוי זה סימל את האינטגרציה הכלכלית הגוברת של פורטוגל עם שותפותיה האירופיות. האירו, המסומן כ-€, מגיע בעריכים של 1, 2, 5, 10, 20 ו-50 סנט, ומטבעות של 1 ו-2 אירו. טווח השטרות נע בין 5 ל-500 אירו, והוא מעוצב באופן ייחודי כדי לשקף את ההיסטוריה האדריכלית של אירופה.

רלוונטי: איפה הכי משתלם לקנות יורו? | איפה קונים דולרים בזול

התמודדות עם כסף בפורטוגל

מבקרים זרים בפורטוגל צריכים להכיר את מערכת המטבע הזו. קבלת כרטיסי אשראי וחיוב נפוצה, כספומטים ממוקמים בנוחות למשיכת מזומנים. עם זאת, באזורים כפריים יותר או במפעלים קטנים יותר, מזומנים ביורו הוא המלך. חשוב גם לשים לב לשערי חליפין ועמלות מטבע בעת התמודדות עם אירו.

הבנת המטבע המקומי היא קריטית בעת ביקור בפורטוגל. בין אם אתם מתמקחים בשוק מקומי, אוכלים במסעדה פורטוגזית מובהקת או מתפעלים מציוני הדרך ההיסטוריים, האירו נשאר מרכזי בחוויה. מעברו העשיר עם הריאל הפורטוגזי ואסקודו ועד להווה שלו עם האירו, המטבע בפורטוגל מצייר סיפור חי של האבולוציה הכלכלית של המדינה.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

מחפשים מלון?

 

הזמנת אירו לפורטוגל אונליין לנתב"ג

צריכים יורו לפורטוגל? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג