באיזה כסף משתמשים בוינה, אוסטריה?

ממוקמת בלב אירופה, אוסטריה מספקת שילוב של נופים עוצרי נשימה, תרבות עשירה וכלכלה איתנה. אם כבר מדברים על הכלכלה, המטבע של אוסטריה משחק תפקיד קריטי בפעילות הכלכלית של המדינה.

מהשילינג האוסטרי ועד היורו

מבחינה היסטורית, המטבע של אוסטריה היה שילינג אוסטרי, שהונהג לאחר מלחמת העולם הראשונה ונשאר במחזור עד סוף המאה ה -20. עם זאת, עם כניסתו של האירו לאיחוד האירופי, אוסטריה עברה למטבע החדש בשנת 2002, והשליכה את השילינג האוסטרי.

מאפייני האירו

האירו מאופיין בערכים שונים של שטרות ומטבעות. שטרות נעים בין 5 יורו למקסימום של 500 יורו, כל אחד שונה בגודל ובצבע כדי להבדיל אותם בקלות. מטבעות, לעומת זאת, מגיעים בשמונה ערכים בין סנט אחד לשני יורו.

רלוונטי: איפה לקנות יורו? | איפה קונים דולרים בזול?

השפעת האירו על כלכלת אוסטריה

מאז אימוץ האירו, אוסטריה שמרה על כלכלה חזקה, מדורגת גבוה במונחים של תוצר לנפש. האירו מילא תפקיד משמעותי בשיפור יחסי הסחר עם מדינות אחרות בגוש האירו וייצוב הכלכלה. בדומה לאיטליה, שגם היא משתמשת באירו כפי שנדון בסעיף 2, היא סייעה להקל על עסקאות לתיירים, שהיא פלח מרכזי בכלכלת אוסטריה.

בעוד הכלכלה העולמית ממשיכה להשתנות, כאשר עתידם של מטבעות כמו הליש"ט הבריטית באנגליה מוטל לעתים קרובות בספק עקב אירועים כמו ברקזיט, האירו נשאר איתן וממשיך להיות חלק בלתי נפרד מכלכלת אוסטריה.

רלוונטי: איפה כדאי לרכוש מט"ח? | עוד מטבעות מט"ח

מחפשים מלון?

הזמנת אירו לאוסטריה אונליין לנתב"ג

צריכים אירו לאוסטריה (גם: זלצבורג)? שירות FlyMoney מאפשר להזמין אירו אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג