באיזה כסף משתמשים באבו דאבי?

אבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות, משתמשת דירהם אמירתי (AED) כמטבע הרשמי שלה. דירהם משחק תפקיד חיוני בכלכלת אבו דאבי. השטרות במחזור נעים בין 5 ל -1000 דירהם, כל אחד מהם כולל עיצובים ייחודיים המשקפים את התרבות והמורשת התוססת של איחוד האמירויות הערביות.

מטבעות, לעומת זאת, זמינים בערכים של 25 fils ל 1 דירהם משמשים לעתים קרובות בעסקאות יומיות. שירותי המרת מטבע נגישים באופן נרחב באבו דאבי, ומארחים את המבקרים הבינלאומיים המגוונים של העיר. עם זאת, על הנוסעים לזכור לציית לתקנות איחוד האמירויות הערביות בנושא גילוי מטבע בעת כניסה או יציאה מהמדינה.

רלוונטי: איפה כדאי לקנות מט"ח? | קניית דולרים בזול

האם אוכל לשלם בדולר ארה"ב באבו דאבי?

באבו דאבי, רוב החנויות לוקחות דולר אמריקאי כתשלום; למרות זאת, זה בדרך כלל לטובתך לשאת איתך כמה דירהם. ניתן להחליף מטבעות בדובאי בשדה התעופה, בבתי המלון, בבנקים או בדלפקי המרת מטבעות הממוקמים ברחבי העיר

הזמנת דירהם לאבו דאבי אונליין לנתב"ג

צריכים דירהם לקראת הטיסה לאבו דאבי? שירות FlyMoney מאפשר להזמין  דירהם אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג