באיזה כסף משתמשים באמסטרדם, בהולנד?

הולנד, ידועה בצבעונים, טחנות רוח, גבינות ועוד הרבה יותר. זהו מקום שמטיילים להוטים לבקר בו, לתקשר עם אנשיו הידידותיים ולטבול את עצמם בעושר התרבותי שלו. אבל לפני שכף רגלו תדרוך בהולנד, חשוב לדעת על המטבע שלה, שכן הוא משחק תפקיד משמעותי במסע של כל נוסע.

הולנד משתמשת באירו (€), המטבע הנפוץ ביותר ברחבי אירופה, שאומץ על ידי הולנד בשנת 2002. המעבר מהגילדר ההולנדי – המטבע לשעבר של המדינה שהייתה לו היסטוריה ארוכה שראשיתה במאה ה-17 – לאירו הביא לשינויים משמעותיים בכלכלת המדינה.

האירו: שטרות ומטבעות

שטרות האירו מגיעים בשבעה עריכים: 5, 10, 20, 50, 100, 200 ו- 500. הערות אלה חולקות עיצוב משותף לכל מדינות גוש האירו, המייצגות תקופות אדריכליות שונות בהיסטוריה האירופית. לעומת זאת, המטבעות מונפקים בשמונה עריכים: 1, 2, 5, 10, 20 ו-50 סנט, ומטבעות 1 ו-2 אירו. יש לציין כי כל מדינה בגוש האירו יכולה להנפיק עיצובי מטבעות משלה בצד אחד, בעוד הצד השני נשאר אחיד.

רלוונטי: איפה משתלם לקנות יורו? | קניית דולרים בזול

הגישה הייחודית של הולנד ליורו

קבלתה של הולנד את האירו טיפחה תחושה של זהות משותפת עם שכנותיה בגוש האירו. למרות האתגרים הפוטנציאליים, המדינה הכירה באירו כהזדמנות לשפר את הסחר הבינלאומי. המטבע המשותף ייעל את העסקאות, ביטל סיכוני שער חליפין ועמלות עסקאות זרות, והיטיב משמעותית הן עם עסקים מקומיים והן עם תיירים בינלאומיים.

הבנת המטבע המקומי מהווה חלק בלתי נפרד מכל תוכנית נסיעה. בסופו של דבר, האירו פישט את הנסיעות, המסחר והעסקים בהולנד, והפך אותה ליעד מבוקש עבור רבים ברחבי העולם.

רלוונטי: איפה כדאי לרכוש מט"ח? | עוד מטבעות מט"ח

הזמנת יורו להולנד אונליין בנתב"ג

צריכים אירו להולנד? שירות FlyMoney מאפשר להזמין יורו אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג