איזה כסף משתמשים בפיליפינים?

סצנה תוססת לוכדת את תשומת הלב שלך כשאתה מוצא את עצמך בשוק רחוב פיליפיני הומה. דוכנים צבעוניים פזורים לאורך הרחובות, ומוכרים הכל, החל מכובעי קש ארוגים ועד תכשיטים בייצור מקומי. מזומן מחליף ידיים במהירות, כשכולם מנהלים משא ומתן ומבצעים עסקאות במטבע המקומי, הפסו הפיליפיני.

רלוונטי: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים בזול

כסף בפיליפינים

הפסו הפיליפיני, המסומל על ידי הסימן '₱' הוא המטבע הרשמי של הפיליפינים. השימוש בפזו ברחבי הארכיפלג מצביע על היסטוריה עשירה של קולוניזציה, עצמאות ורפורמות כלכליות. כמו רוב המטבעות, הפסו עבר שינויים עיצוביים רבים במהלך חייו, כל אחד מהם משקף היבטים שונים של ההיסטוריה והתרבות של המדינה.

השטרות הפיליפיניים, המאופיינים בערכים מעוטרים בגיבורים לאומיים וציוני דרך חשובים, ממחישים את גאוות האומה במורשתה ואת שאיפותיה לאחדות. דוגמה אחת היא שטר ה-1000 ₱ – הערך הגבוה ביותר. הוא מציג שלושה גיבורי מלחמת העולם השנייה: יוזפה יאנס אסקודה, ויסנטה לים וחוסה אבאד סנטוס. בשער החליפין הנוכחי, אלף פסו פיליפיני הוא כ-67 שקלים חדשים.

רלוונטי: איפה לקנות מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

אלמנטים ייחודיים של הערות הפסו

שטרות פיליפיניים כוללים גם סימני ביטחון ייחודיים. חוטי אבטחה משובצים, מספרים סידוריים בגדלים שונים והדפסות מובלטות מיושמים כדי למנוע זיופים. מטבעות, לעומת זאת, נושאים את סמל המדינה וסמלים שונים של אוצרות הטבע של המדינה וחיות בר אנדמיות.

כמטייל, לדעת את הערך של הכסף שלך במטבע המקומי הוא יתרון. זה מאפשר לך תקציב חכם ולהעריך את הערך של הפסו הפיליפיני, מטבע המספר את סיפורה של מדינה עשירה בהיסטוריה ותרבות יפה באופן מובהק. כדי להבין היטב את כוח הקנייה שלכם, זכרו שנשנוש בחנות נוחות עולה בדרך כלל בסביבות 20 שקלים חדשים.

מחפשים מלון?

 

הזמנת פסו פיליפיני אונליין לנתב"ג

צריכים פסו פסו פיליפיני לפיליפינים? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג