איזה כסף משתמשים בקזחסטן?

שוכנת במרכז אסיה, קזחסטן היא מרכז שוקק עם התרבות המגוונת וההיסטוריה העשירה שלה. היחידה המוניטרית שמניעה את המנוע הכלכלי האירו-אסייתי הזה ידועה בשם טנגה. המטבע תופס מקום מכובד בכלכלת קזחסטן וממלא תפקיד מרכזי בעסקאותיו הפיננסיות.

התחקות אחר מקורותיו של הטנגה, אנו מוצאים כי הוא הוצג בתקופה הסוערת שלאחר התפרקות ברית המועצות בשנת 1993. היא היוותה צעד משמעותי לקראת כינון אוטונומיה כלכלית לרפובליקה הצעירה. ההחלטה לקרוא למטבע 'טנגה' הייתה החלטה שמשתלבת במרקם המסורות המושרשות של המדינה, שכן הוא נגזר ממטבעות טורקיים מימי הביניים בשם 'דנגה'.

רלוונטי: איפה לקנות יורו? | איפה קונים דולרים?

כל היבט של שטרות טנגה ומטבעות מספר סיפור על קזחסטן. האלמנטים העיצוביים כוללים התייחסויות סמליות למורשת התרבותית של המדינה, ולמונומנטים בעלי חשיבות היסטורית. השטרות מתהדרים במערכת ביטחון ייחודית הכוללת הולוגרמות, סימני מים ואלמנטים מורכבים נוספים הנלחמים בזיופים.

הטנגה היה עד לתנודות בערכו מול מטבעות גלובליים אחרים עקב גורמים כלכליים וגיאופוליטיים שונים. עם זאת, דרך גבעות ועמקים, הוא המשיך להיות עורק החיים של האוכלוסייה הקזחסטנית בביצוע עסקאות יומיומיות.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

הזמנת טנגה קזחי אונליין לנתב"ג

צריכים טנגה קזחי? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג