איזה כסף משתמשים בקנדה?

דמיינו נוף עירוני שוקק של טורונטו, שבו המקומיים עושים את היום שלהם בזמן שתיירים מתפעלים מקו הרקיע המתנשא של העיר. עסקאות מתרחשות בכל מקום, ממאפיות מוזרות ועד חנויות קמעונאיות מודרניות, והכל בסיוע מרכיב מכריע בכלכלת קנדה – המטבע הרשמי שלה, הדולר הקנדי.

רלוונטי: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים בזול

הדולר הקנדי: היסטוריה ואבולוציה

כאשר אנו עוברים דרך ציר הזמן המוניטרי של קנדה, ההתקדמות של הדולר הקנדי מתבררת. הוא הוצג לראשונה בשנת 1858, והתפתח בהדרגה עם הזמן עם שינויים ניכרים בעיצוב ובערך. התווים הקנדיים של היום מתהדרים במבנה פולימרי ייחודי עם תמונות של סמלים ודמויות קנדיים חשובים.

רלוונטי: איפה לקנות מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

כסף בקנדה

תכונות וערכים

בין אמצעי האבטחה שהדולר הקנדי נוקט הם הולוגרמות ודיו מוגבה, תכונות שהופכות את המטבע לבטוח ובלתי נשכח. קשה לשכוח את הצבעים העזים ואת התמונות האיקוניות של הלון, הדוב או סר וילפריד לורייה על המטבעות והשטרות, בהתאמה. לדוגמה, שטר של 100 דולר, המשמש בדרך כלל לרכישות גדולות יותר, שווה ערך לכ-250 שקלים חדשים. ככל שאנו מעבירים את המיקוד שלנו למטבעות גלובליים אחרים, הבנת התכונות והערכים הייחודיים שלהם תמשיך לשחק תפקיד מכריע.

הזמנת דולר קנדי אונליין לנתב"ג

צריכים דולר קנדי? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

המטבע רלוונטי גם ל: אוטוואה,טורונטו,מונטריאול,גטינו,אונטריו,ונקובר,קוויבק

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג