איזה כסף משתמשים בשוויץ?

דמיינו את עצמכם עומדים על רמה שוויצרית שלווה עם נוף מרהיב של הרי האלפים. רוח קלה מרשרשת את עלי העצים כשאתה עושה את דרכך לגדה מוזרה השוכנת בסצנה שלווה זו. כאן פוגשים את הפרנק השוויצרי: לא רק המטבע, הוא מייצג את הכלכלה והיציבות האמידה של שווייץ.

עכשיו, להתעמק בהיסטוריה של פרנק שוויצרי. למטבע הרשמי הזה של שוויץ וליכטנשטיין יש היסטוריה ארוכה המשתלבת בתעשיית הבנקאות החזקה של שוויץ. כינון החוקה הפדרלית השווייצרית בשנת 1848 חייב פיתוח מטבע אחיד ואחיד לאומה. בכך נולד הפרנק השוויצרי, שמאז ביסס את מעמדו כאחד המטבעות האמינים בעולם.

רלוונטי: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים בזול

אלמנטים ייחודיים של שטרות שוויצריים

שטרות שוויצריים הם תענוג של חובב אמנות. משימוש בצבעים עזים ועד עיצובים מורכבים, כל תו מספר סיפור, וכל פרנק נחשב. העיצובים הם מיזוג של מדע וטבע, המשלבים אלמנטים כמו הסליל הכפול של הדנ"א או הפסגות האלפיניות, המגלמים את המהות והחוסן של שוויץ.

אמצעי האבטחה הקיימים עבור הערות אלה הם גם ברמה הגבוהה ביותר. שווייץ משדרגת באופן קבוע תכונות אלה כדי להקדים זייפנים ופרקטיקות לא לגיטימיות. ביניהם, סימני מים, חוטי אבטחה וטקסט מיקרו-מודפס משולבים בעיצובים, מה שהופך את ההערות כמעט בלתי ניתנות למגע על ידי ניסיונות זיוף.

בין אם אתה מתמודד עם שטר של 10, 20 או 100 פרנק שוויצרי, היה מוכן למפגש מרתק עם מטבע חזק זה. כך למשל, לפי שער החליפין הנוכחי, שטר של 100 פרנק שוויצרי שווה ערך לכ-350 שקלים חדשים.

רלוונטי: איפה לקנות מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

כסף בשוויץ

לסיכום, הפרנק השוויצרי עומד גאה כסמל לכלכלה השוויצרית הקשוחה, ומציע חוויה ייחודית למקומיים ולמבקרים זרים כאחד. אתה צריך בוודאי להוקיר את החוויה שלך עם פרנק שוויצרי אם אי פעם תמצא את עצמך מנווט בעולם הבנקאות השוויצרית או פשוט קונה קפה בציריך.

מחפשים בית מלון?

הזמנת פרנק שוויצרי אונליין לנתב"ג

צריכים פרנק שוויצרי לשוויץ? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רלוונטי גם לעיר ציריך

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג