באיזה כסף משתמשים בתימן?

המדינה הדרום-מערבית של אסיה, תימן, למרות הבעיות הכלכליות המתמשכות שלה והתהפוכות, מתגאה בהיסטוריה ותרבות עשירה. ממוקם בצומת של נתיבי ציוויליזציה עתיקה, יש לו מספר עצום של השפעות הבאות לידי ביטוי בכל ההיבטים של החיים התימניים, כולל המטבע שלה, ריאל תימני (YER).

לריאל התימני, הנושא את הסמל "ریال", יש עבר מסקרן. בתחילה השתמשו האזורים בתימן במטבעות מגוונים עקב הפרדות טריטוריאליות וקולוניזציה. עם איחוד שני האזורים העיקריים אוחדו הריאל הצפון תימני והדינר הדרום תימני ליצירת מטבע מאוחד בשנת 1996.

רלוונטי: איפה לקנות יורו? | איפה קונים דולרים?

תפקידו ומאפייניו המרכזיים של הריאל התימני

הריאל התימני הוא נשמת אפה של המדינה והוא קריטי לעסקאות יומיומיות. YER מחולק ל -100 fils, אך האינפלציה הפכה את המטבעות למיושנים, מה שהופך את השטרות לאמצעי החליפין העיקרי. שטרות באים בעריכים של 50, 100, 200, 250, 500, ו 1000 ריאל. העיצובים על הפתקים מתארים את מורשתה של תימן ואת ציוני הדרך שלה, ומשקפים את גאוות אנשיה באומתם.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

הריאל התימני בכלכלה בתימן

האתגרים הכלכליים שעמדו בפני תימן השפיעו באופן משמעותי על ערכו של הריאל התימני ועל יציבותו. זה משקף את הנוף הסוציו-אקונומי הרחב יותר של המדינה. רפורמות כלכליות ויציבות מבוקשות ללא הרף כדי לשפר את ערכו של הריאל בזירה הבינלאומית ולחזק את כלכלת תימן. למרות קשיים אלה, הריאל התימני נותר סמל לחוסן ולאחדות לאומית, וממשיך למלא את תפקידו החיוני במסגרת הכלכלית של המדינה.

הזמנת ריאל תימני אונליין לנתב"ג

צריכים ריאל תימני? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג