באיזה כסף משתמשים בתאילנד?

תאילנד, הידועה במקדשים המרהיבים שלה, בחופים המקסימים ובמטבח מעורר התיאבון, היא יעד טיולים אקזוטי אהוב ברחבי העולם. נוסד בשנת 1897, באט תאילנדי (THB) הוא המטבע המשמש בכל כור היתוך זה של תרבויות. זהו כלי חיוני השוזר את עצמו בצורה חלקה בחוטים הפיננסיים היומיומיים של החברה התאילנדית.

רקע היסטורי של המטבע התאילנדי

המונח 'באט' בתאילנדית פירושו 'משקל' ובמקור התייחס ליחידת משקל מסורתית המשמשת למסחר במתכות יקרות. תפיסה זו התפתחה בסופו של דבר להקמת הבאט התאילנדי כמטבע רשמי. המטבע הוצמד במקור ללירה שטרלינג ולאחר מכן לדולר האמריקאי. עם זאת, מאז 1997, הוא כבר צף, המאפשר דינמיקה בשוק לקבוע את ערכו.

רלוונטי: איפה לקנות יורו? | איפה קונים דולרים?

משמעות ומאפיינים ייחודיים של הבאט התאילנדי

הבאט התאילנדי מורכב בעיקר ממטבעות ושטרות. המטבעות הם בעריכים של 1, 2, 5 ו -10 באט, בתוספת מטבעות 25 ו -50 סאטנג. השטרות, לעומת זאת, נעים בין 20 ל -1,000 באט. כל שטר מסומן בצבע ייחודי וכולל תמונות של המלכים הנערצים של תאילנד, המשמשות תזכורת עדינה לכבוד העמוק שרוחשים התאילנדים לשושלת המלוכה שלהם. עיצוב המטבע ייחודי, ומשקף את המסורת וההיסטוריה העמוקה של תאילנד.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

באט תאילנדי בכלכלה התאילנדית

הבאט התאילנדי ממלא תפקיד חיוני בכלכלת תאילנד, ומשמש כאמצעי חליפין בעסקאות יומיות. ערכו מול המטבעות הבינלאומיים משפיע על מחיר היבוא והיצוא, ומעצב את הביצועים הכוללים של הכלכלה התאילנדית. ככזה, היכרות עם הבאט היא חיונית לכל מי שמתכנן הרפתקה תאילנדית גדולה או מבקש להבין את כלכלת תאילנד טוב יותר.

מחפשים מלון?

 

הזמנת באט תאילנדי אונליין לנתב"ג

צריכים באט תאילנדי? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

הבאט התאילנדי נמצא בשימוש גם בערים הבאות: צ'אנג מאי, פוקט, קו פנגן, קו סמוי, קו פיפי, קו טאו

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג