באיזה כסף משתמשים באוקראינה?

ממוקמת במזרח אירופה, אוקראינה ידועה בתרבותה העשירה, בהיסטוריה ובנופים המגוונים שלה. היבטים אלה תורמים תרומה משמעותית לאופייה של המדינה, יחד עם המטבע הייחודי שלה: הְרִיבְנְיָה האוקראיני. כדי להבין את המשמעות של ריבניה, אנחנו צריכים להתעמק מקורותיה והתפתחותה.

Hryvnia האוקראיני: מקורות ופיתוח

ריבניה, מסומן על ידי הסימן ₴ וקוד UAH, כבר המטבע הלאומי של אוקראינה מאז 1996. המונח 'גריבנה' נגזר ממדד משקל ששימש בימי הביניים, המציין את משקל הכסף. כך נוצרה תחושה של המשכיות היסטורית, חיבור בין כלכלת העבר לכלכלת ההווה.

רלוונטי: האם לקנות יורו היום? | היכן קונים דולרים?

עיצובים ותכונות אבטחה של שטרות אוקראינים

שטרות אוקראינית הם מושכים וייחודיים, עם ערכים הנעים בין 1 ל 1000 ריבניה. הם ייחודיים, ומציגים דמויות היסטוריות אוקראיניות בולטות בצד השני ואתרים תרבותיים או היסטוריים משמעותיים בצד השני. תכונות אבטחה סטנדרטיות כגון סימני מים, מיקרוטקסט, תמונות הולוגרפיות והדפסות ניאון UV מבטיחות את האותנטיות של שטרות אלה.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

המסחר במט"ח, המדיניות הכלכלית ושיעורי האינפלציה משפיעים מאוד על שער החליפין של גריבנה, אשר יכול להשתנות בהתאם לגורמים כלכליים אלה ואחרים. הבנק הלאומי של אוקראינה ממלא תפקיד מוביל בניהול יציבות המטבע ושער החליפין.

הריבניה האוקראינית, למרות האתגרים הכלכליים, ממשיכה להיות חלק מהותי מכלכלת אוקראינה.

הזמנת ריבניה אוקראיני אונליין לנתב"ג

צריכים ריבניה אוקראיני? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג