באיזה כסף משתמשים בירדן?

ירדן, הידועה במונומנטים העתיקים שלה ובתרבותה המגוונת, משתמשת בדינר הירדני כמטבע הרשמי שלה. נשלט על ידי הבנק המרכזי של ירדן, המטבע מילא תפקיד מרכזי ביציבות הכלכלית של המדינה ובצמיחתה.

הדינר הירדני: היסטוריה ומשמעות

הדינר הירדני, שהוצג בשנת 1950, החליף את הלירה הפלסטינית כמטבע הרשמי של המדינה. השימוש בדינר מבטא את עצמאותה הכלכלית של ירדן, וחוסנו של המטבע מעיד על כלכלתה החזקה של המדינה. יתר על כן, לדינר הירדני יש את אחד הערכים הגבוהים ביותר בקרב המטבעות העולמיים.

רלוונטי: האם לקנות יורו היום? | היכן קונים דולרים?

ערכים ועיצובים של שטרות ירדניים

הדינר הירדני מחולק ל -10 דירהם, 100 קירש (הנקראים גם פיאסטרים), או 1000 פילים. הוא כולל ציוני דרך היסטוריים ותרבותיים שונים יחד עם דיוקנאות של מלכים ירדנים, המטפחים תחושה של גאווה לאומית. לדוגמה, השטר של 20 דינר מתאר את הנוף המדהים של פטרה, עיר ארכיאולוגית הידועה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | מטבעות זרים נוספים

תפקידו של הבנק המרכזי של ירדן

הבנק המרכזי של ירדן נוקט מדיניות מוניטרית מחושבת, ותורמת ליציבות הדינר הירדני. זה גם נלחם באינפלציה ומבטיח צמיחה מאוזנת של הכלכלה הלאומית. מאמצים אלה סייעו לירדן לנווט דרך מספר אתגרים כלכליים ולשמור על כושר התחרות של הדינר.

היבטים אלה מדגישים את עוצמתה הכלכלית של ירדן דרך הפריזמה של המטבע שלה, הדינר הירדני. ב

הזמנת דינר ירדני אונליין לנתב"ג

צריכים דינר ירדני? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג