באיזה כסף משתמשים בבלגיה?

כסף המשמש בבלגיה

בלגיה ידועה בהיותה אחת החברות המייסדות של האיחוד האירופי, ולכן, באופן לא מפתיע, המטבע הרשמי שלה הוא האירו (€). המעבר המוניטרי הזה, שהתרחש בשנת 1999 עבור עסקאות אלקטרוניות ובשנת 2002 עבור מזומנים, תוכנן ובוצע בקפידה כדי להבטיח יציבות כלכלית.

היסטוריה של היורו

אימוץ האירו בבלגיה בישר על שינוי כלכלי משמעותי. ההשתייכות לגוש האירו טיפחה הזדמנויות סחר ושיפרה את האינטראקציות הכלכליות עם מדינות אירופיות אחרות. עם זאת, מוצגים בפניה גם אתגרים מסוימים, כגון תיאום מדיניות כלכלית וניהול האחריות הפיסקלית עם מדינות אחרות החברות בגוש האירו.

יכול לעזור: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים?

שטרות אירו בלגי

כמו בכל מדינות גוש האירו, בלגיה חולקת עיצוב אוניברסלי לשטרות שלה. עיצוב משותף זה, המתאר סגנונות אדריכליים מתקופות שונות בהיסטוריה של אירופה, מהנהן בעדינות לאופי המשולב של הנוף הכלכלי האירופי. השטרות מגיעים בשבעה עריכים: €5, €10, €20, €50, €100, €200 ו- €500.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

מטבעות במחזור

מטבעות האירו, לעומת זאת, מפגינים ייחודיות לאומית. צד אחד של כל מטבע נושא עיצוב שנבחר במיוחד על ידי המדינה המנפיקה, המאפשר לבלגיה להציג אלמנטים מההיסטוריה והתרבות העשירה שלה. העריכים המופצים כוללים מטבעות 1, 2, 5, 10, 20, 50 סנט ומטבעות 1 ו-2 אירו.

המרת מטבע

עבור מטיילים בבלגיה, שירותי המרת מטבע זמינים בבנקים, סניפי דואר ולשכות מיוחדות. חשוב להבין כי תעריפים ועמלות יכולים להשתנות במידה רבה בין שירותים אלה. מומלץ מאוד להשוות שערי חליפין כדי להבטיח שאתם מפיקים את המרב עבור הכסף שלכם.

הזמנת יורו לבלגיה אונליין לנתב"ג

צריכים יורו לבלגיה? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג