באיזה כסף משתמשים בברזיל?

בין ההיבטים הצבעוניים הרבים של ברזיל, מדינה עם תרבות תוססת ומשאבי טבע שופעים, הוא המטבע שלה – ריאל ברזילאי (BRL). הריאל, שמתורגם ל"מלכותי" באנגלית, משמש כאמצעי המסחר העיקרי ובעל משמעות משמעותית מבחינת זהותה הכלכלית של ברזיל.

ההיסטוריה של הריאל הברזילאי

לריאל הברזילאי יש סיפור רקע משמעותי המושרש בכלכלה המשתנה של המדינה ובהשפעות חיצוניות. הריאל המודרני הוצג בשנת 1994 כחלק מפלאנו ריאל, סדרה של צעדים שננקטו כדי לייצב את הכלכלה הברזילאית לאחר תקופה של היפר-אינפלציה. רפורמה מוניטרית זו הוגדרה כמאמץ חזק ליציבות פיננסית והוכחה כחיונית לצמיחה הכלכלית של המדינה.

רלוונטי: איפה לקנות יורו? | איפה קונים דולרים?

עיצוב ותכונות של האמיתי

כל זרם של האמיתי מציג תמונות מדהימות של חיות הבר המגוונות של ברזיל בצד האחורי ובובות של דמויות ברזילאיות היסטוריות בצד השני. שטרות אלה נתפסים כסוג של ייצוג אמנותי, המשקף את המורשת התרבותית העשירה של המדינה באמצעות אלמנטים עיצוביים סמליים. על הפתקים מוטבעות דמויות גדולות מההיסטוריה הברזילאית, המחזקות את הזהות הלאומית. ראוי לציין את מטבעות הזיכרון ששוחררו על ידי הבנק המרכזי של ברזיל בהזדמנויות שונות, כגון אולימפיאדת הקיץ 2016 שנערכה בריו דה ז'ניירו.

רלוונטי: איפה הכי כדאי לרכוש מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

התפקיד הכלכלי של הריאל

הריאל הברזילאי משחק תפקיד מכריע בכלכלת ברזיל. הוא משמש כלי למדיניות מוניטרית וברומטר לביצועיה הכלכליים של המדינה. משקיעים ועסקים בינלאומיים רבים עוקבים מקרוב אחר המציאות, מה שהופך אותה למשמעותית בקנה מידה עולמי, במיוחד בהקשרים מסחריים. יחד עם זאת, זהו חלק חיוני מחיי היומיום של הברזילאים, החל מקניית פיז'ואדה ועד השתתפות בקרנבלים, ובכך מציג השתקפות של החיוניות הכלכלית והמגוון התרבותי של ברזיל.

הזמנת ריאל ברזילאי אונליין לנתב"ג

צריכים ריאל ברזילאי? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

ריאל ברזילאי נמצא בשימוש גם בערים הבאות: סן פאולו, ריו דה זנירו

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג