באיזה כסף משתמשים בטייוואן?

כסף בשימוש בטייוואן

כאי השוכן במזרח אסיה, טייוואן מתגאה בתרבותה המגוונת, בנופים שובי לב ובכלכלה איתנה. אבן יסוד של המסגרת הכלכלית שלה היא מערכת המטבע שלה. בדיוק כמו ההיסטוריה העשירה שלו, המטבע הטייוואני מדבר כרכים על המסע של האומה, היחסים הבינלאומיים והיציבות הכלכלית.

דולר טאיוואני חדש

הדולר הטאיוואני החדש (NTD), המטבע הרשמי של טייוואן, הוא עדות לחוסנו של האי ולהתפתחותו הכלכלית. NTD, שהוצג בשנת 1949 כדי להחליף את הדולר הטייוואני הישן בשיעור של 40,000 ל-1, משמש ככסף המשמש בטייוואן מאז. כל שטר של NTD מציג אישים טייוואנים בולטים ורגעים היסטוריים חשובים, בעוד שתכונות האבטחה שלו מבטיחות את ההגנה שלו מפני זיופים.

יכול לעזור: איפה מומלץ לקנות יורו? | איפה מומלץ לקנות דולרים?

מטבעות

כשמדובר במטבעות המשמשים בטייוואן, הם מציעים נרטיב היסטורי ותרבותי, המתמצת את המהות המסורתית של האי היפה הזה. העריכים של מטבעות נעים בין 1/2 NT$ ל 50 NT$, כל אחד מעוצב להפליא עם אלמנטים נרדפים לתרבות, היסטוריה וסמלים לאומיים טייוואנים. המטבעות משמשים כשגרירים בגודל כיס, ומספרים סיפורים על טייוואן לעולם.

רלוונטי: איפה קונים מט"ח? | עוד על מטבעות זרים

המרת מטבע

במהלך השנים, טייוואן ראתה זרם של תיירים, ולכן הצריכה תהליך המרת מטבע חלק. בנקים, מלונות, שדות תעופה וחלפני כספים מורשים מאפשרים המרת מטבע קלה, ומאפשרים למבקרים בינלאומיים לסחור במטבע המקומי שלהם תמורת דולר טייוואני חדש. פלטפורמות מקוונות שונות מספקות גם תובנות לגבי שערי חליפין המשפיעים על החלטות פיננסיות בזמן נסיעה.

מחפשים מלון?

הזמנת דולר טאיוואני אונליין לנתב"ג

צריכים דולר טאיוואני ? שירות FlyMoney מאפשר להזמין מטבעות או שטרות זרים אונליין והכסף יחכה לכם בנתב"ג בדלפק בנק הפועלים. השירות פועל 24 שעות ביממה ומציע שירות ללא עמלות ובשערים אטרקטיביים. ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני הטיסה ללא דמי ביטול.

להזמנה באמצעות FlyMoney

השפעה כלכלית

הבנק המרכזי של הרפובליקה של סין (טייוואן) מנהל בקפדנות את המטבע, וממנף את הערך של NTD כדי להשפיע על המדיניות הכלכלית של המדינה. מערכת הציפה המנוהלת של הדולר הטייוואני החדש ממלאת תפקיד משמעותי בביצועים הכלכליים של טייוואן, בעיצוב הסחר הבינלאומי, ההתרחבות הכלכלית והיציבות. כפי שנחקור בסעיפים הבאים על מטבעות אחרים, לחוזקו של מטבע של מדינה יכולות להיות השפעות מרחיקות לכת על כלכלתה ומעמדה הבינלאומי.

רוצים לקבל עדכונים לפני כולם?

מבטיחים בלי ספאם 

טסים וצריכים מט"ח?

נסו את Fly money!
היתרונות ברורים:
הזמנה אונליין
ללא עמלות
שערים מצויינים
ניתן באשראי- עד 12 תשלומים
איסוף בנתב"ג